ابلاغ تامین فصلی آب و برق مسکن مهر از سوی وزارت راه و شهرسازی

ابلاغ تامین فصلی آب و برق مسکن مهر از سوی وزارت راه و شهرسازی

http://www.bananews.ir/نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر از ابلاغ تامین فصلی آب و برق مسکن مهر از سوی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ستار محمودی در گفت و گو با فارس افزود: وزارت راه و شهرسازی یک زمان‌بندی را برای به بهره‌برداری رساندن مسکن مهر با آب و برق در سراسر کشور به صورت فصلی به وزارت نیرو ابلاغ کرده است تا بر اساس آن مشخص شود چه تعداد مسکن در فصول مختلف به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: این ابلاغیه را در جلسات هماهنگی با شرکت‌های زیرمجموعه آب و برق استانها به مشارکت گذاشته و مکانهایی که با هم ناهماهنگ بودند را با هم هماهنگ کردیم.

محمودی گفت:در حال حاضر نیز هماهنگ پیش می‌رویم و واحدهایی که تاکنون به بهره‌برداری رسیده‌اند همگی دارای آب و برق هستند. بحث راه اندازی فاضلاب آنها به گونه‌ای که برای سکونت مشکل نداشته باشد حل شده است.

به گفته وی، اقدامات بلند مدت و اساسی برای فاضلاب باید در آینده انجام شود چرا که سرمایه‌گذاری‌های بیشتری را می‌طلبد.

نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر اضافه کرد: برای احداث تصفیه‌خانه در شهر پرند که شامل دو بخش جمع‌آوری فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه است قرارداد آن اخیرا به امضاء رسیده و بزودی کلنگ اجرای تصفیه خانه فاضلاب پرند در مدت ۳ سال به زمین زده می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با تنگناهای مالی مواجه هستیم تصریح کرد: البته در هیچ پروژه ای به خاطر مسائل اعتباری متوقف نشده‌ایم اما این موضوع باعث شده تا بدهی‌های زیادی به وجود بیاید.

وی با اشاره به اینکه برای آینده نیازمند تزریق منابع مالی هستیم تاکید کرد: نیاز ما حداقل سالانه ۵۰۰ میلیارد تومان است تا بتوانیم خود را به روز نگه داریم.

    نظرات