گروه هتل‌های همای کشور به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد

گروه هتل‌های همای کشور به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد

http://www.bananews.irطی مراسمی با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رییس سازمان تامین اجتماعی گروه هتل‌های همای کشور به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) با حضور عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، صلاحی استاندار خراسان رضوی و جمعی دیگر از مسوولان کشور و استان مراسم تعلیق مالکیت هتل‌های همای سراسر کشور به سازمان تامین اجتماعی با تحویل کلید یک هتل توسط یکی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس برگزار شد.

گفتنی است، ارزش کل گروه هتل‌های هما ۶۴۵ میلیارد تومان است که امروز در این مراسم تمامی این هتل‌ها به مرتضوی واگذار شد.

موافقت دولت با پرداخت ۳۵ هزار میلیارد تومان بدهی به تامین اجتماعی دیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد دولت با پرداخت بدهی ۳۵ هزار میلیارد تومانی خود به این سازمان موافقت کرده است.

سعید مرتضوی هم در مراسم تحویل اسناد مالکیت هتل‌های همای کشور در استان خراسان رضوی به این سازمان افزود: البته لازم به ذکر است که بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی مربوط به دولت‌های گذشته بوده و این دیون از سال‌های قبل از انقلاب بوده است.

وی تاکید کرد: در واقع با حمایت دولت در پرداخت بدهی و دیون دولت‌های گذشته به سازمان تامین اجتماعی مبلغ ۳۵ هزار میلیارد تومان مصوب شده است.

مرتضوی با بیان اینکه پرداخت این بدهی‌ها در قالب تحویل مجموعه هتل‌های هما و ۳۷ شرکت دولتی به نام سازمان تامین اجتماعی انجام می‌شود، گفت: البته هنوز تمام دیون تامین اجتماعی پرداخت نشده و ما در جست‌وجوی شرکت‌هایی هستیم که در طرح خصوصی‌سازی امکان انتقال و واگذاری آنها به این سازمان وجود داشته باشد.

 

 

    نظرات