جلسه دوجانبه برای «شهرری» نتیجه نداد

جلسه دوجانبه برای «شهرری» نتیجه نداد

http://www.bananews.ir/وساطت وزارت کشور برای جلب‌نظر یکی از دو جناح مخالف یا موافق طرح جدایی شهرری از تهران به نفع دیگری، نتیجه نداد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رییس شورای‌شهر تهران در حاشیه جلسه روز گذشته شورای‌شهر تهران در جمع‌خبرنگاران درباره جلسه‌ای که دو روز پیش با حضور نمایندگان شهرداری و شورای‌شهر و مسولان استانداری‌تهران در وزارت کشور برای بررسی مصوبه دولتی جدایی ‌شهرری از تهران برگزار شد، اعلام کرد: در این جلسه همانند گذشته نتوانستیم به جمع‌بندی نهایی برسیم و جدایی ری از تهران همچنان بلاتکلیف است.

مهدی چمران با بیان اینکه در نشست وزارت‌کشور استاندار تهران نیز حضور داشت، گفت: نمایندگان دولت در این جلسه همچنان اصرار بر جدایی ری از تهران داشتند و این در حالی است که اعضای شورای شهر نیز موضع خود را در خصوص جداسازی ری از تهران اعلام کردند.

روز گذشته استاندار تهران نیز در گفت‌وگو با ایسنا با طرح این سوال که «مگر استقلال بد است که عده‌ای با آن مخالفت می‌کنند؟»، تصریح کرد: درآمدهای ری خیلی بیشتر از آن مقداری است که از سوی عده‌ای اعلام شده و به نسبت جمعیتی که در ری حضور دارند اگر درآمدها در همین محدوده خرج شود، جوابگوی هزینه‌ها خواهد بود. دولت هم کمک خوبی به ری خواهد کرد.

وی ادامه داد: هر کشوری که می‌خواهد مستقل شود، در ابتدا با یکسری گرفتاری و دردسر روبه‌رو است، اما استقلال شیرین است و ما باید موافق استقلال باشیم.

 

 

    نظرات