همایش روز جهانی معمار برگزار شد

همایش روز جهانی معمار برگزار شد

www.BanaNews.irهمایش روز جهانی معمار ، دوشنبه دهم مهرماه برگزار شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در این همایش که به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و انجمن صنفی معماری انجام گرفت، مهندس مانی فر مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی و همچنین عضو پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان در رشته معماری ضمن خوش آمد و تبریک روز جهانی معمار به میهمانان و مدعوین مهمترین هدف از برگزاری این همایش را برخورداری و استفاده از نظرات اساتید و صاحب نظران معماری دانست و اشاره ای داشت به عقد دو تفاهم نامه در حوزه معماری با بنیادمعماری میرمیران و انجمن مفاخر و آن را گام موثری در راستای بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان خواند .

در این همایش دکتر سیروس باور به همراه فرخ باور از جمله نخبگان معماری کشور که طرح های بسیاری را در داخل و خارج از ایران طراحی کرده اند حضور یافته و طی سخنانی در زمینه چالش در معماری ایران و تاثیر معماری بر شهرها پرداختند.

در این همایش دکتر فرخ باور به ارزش معماری و تاثیرگزاری زیاد آن بر روحیات شهروندان پرداخت و با بیان تجربیات نامناسب برج سازی در کشورهای غربی و بیان این نکته که زندگی در ارتفاعات بالا منجر به اختلالات روحی می شود خواهان عبرت آموزی و جلوگیری از عدم تکرار اشتباهات شد.

به گفته روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، در این همایش مهندس فرخزاد ریاست سازمان، خانم مهندس نخستین عضو شورای اسلامی شهر قزوین، مهندس ناصحی نائب رییس اول سازمان، مهندس مانی فر، مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی ، مهندس ارباب عضو پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان در رشته معماری ، مهندس مجابی، نایب رییس دوم سازمان و سایر اعضای هیات مدیره پنجمین دوره انتخابات و اساتید دانشگاهی نیز حضور داشتند.

همچنین در پایان ضمن تقدیر از اساتید باور، برگزیدگان مسابقه طراحی آستانه بی بی شهر بانو نیز معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

    نظرات