جدایی ری از تهران دو سال فعالیت های عمرانی را به تأخیر می اندازد

جدایی ری از تهران دو سال فعالیت های عمرانی را به تأخیر می اندازد

http://www.bananews.irدبیر شورایاری محله دیلمان شهرری گفت: پس از جدایی ری از تهران یک تا دو سال فعالیت های عمرانی، فرهنگی و... به تأخیر می افتد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) هاشم شاه ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جدایی ری از تهران باید کارشناسی شده و کارشناسان بررسی کنند که آیا این امر به نفع مردم ری خواهد بود یا خیر؛ باید به وسیله رادیو و تلویزیون اطلاع رسانی شود تا همه مردم توجیه شوند.

دبیر شوارایاری محله دیلمان تأکید کرد: اگر ری از تهران جدا شود و زیر نظر وزرات کشور برود برای ساماندهی اوضاع این منطقه حدود یک تا دو سال زمان صرف می شود.

وی با اشاره به عقب ماندگی شهرری از لحاظ عمرانی پس از جدایی ری از تهران گفت: پس از جدایی ری از تهران حدود یک تا دو سال شهرری از لحاظ کارهای بودجه ای و عمرانی عقب می افتد.

شاه ملکی ادامه داد: طی دو تا سه سال گذشته طرح های خوبی از طرف شهرداری در منطقه انجام شده که اگر به همین روال نیز پیش برود برای مردم شهرری بسیار خوب است اما اگر جدایی اتفاق افتد، دو سال از کارهای مختلف عقب می افتیم.

وی در پایان یادآور شد: این طرح نیاز به کارشناسی بیشتری دارد و نباید به عنوان یک طرح سیاسی بحث شود.

گفتنی است، دومین نامه اعتراض به جدایی ری از تهران که به امضای دبیران شورایاری شهرک نظامی،جوانمرد قصاب، حمزه آباد، ظهیرآباد - ابن بابویه، شهید بهشتی، شهرک تقی آباد، دولت آباد، دیلمان، فیروزآباد، شهرک ۱۳ آبان، ولی آباد، منصوریه- منگل، شهادت، شهید غیوری، استخر، اقدسیه، چشمه علی، عباس آباد رسیده، چند روز قبل برای دفتر مقام معظم رهبری ارسال شد.

همچنین عده ای از اهالی شهرری در خصوص موضوع جدایی ری از تهران قطعنامه ای را نوشته و آن را در حاشیه مراسم افتتاح ۹۷ پروژه مدیریت شهری منطقه ۲۰ که صبح دوشنبه برگزار شد، میان مردم منطقه ۲۰ تهران توزیع کردند.

 

 

    نظرات