ساکنان مسکن‌مهر از کیفیت خانه‌ها می‌گویند

ساکنان مسکن‌مهر از کیفیت خانه‌ها می‌گویند

http://www.bananews.ir/مالکان واحدهای مسکونی‌مهر در یکی از شهرهای جدید اطراف تهران که ماه‌ها است در ساختمان‌های بلندمرتبه ساکن شده‌اند، با گلایه از دو مشکل جدی در این منطقه، خواستار رسیدگی مسوولان شدند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) آن‌طور که دوربین خبرساز برنامه ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما با حضور در این شهر جدید از مشکلات سکونتی تعدادی از پروژه‌های مسکن‌مهر گزارش داده، اهالی منطقه اعلام کرده‌اند: در یکی از این پروژه‌ها، پیمانکار به جای استفاده از لوله‌های جدید مخصوص انتقال آب‌شرب در داخل ساختمان، از لوله‌های آهنی استفاده کرده، طوری که آب مصرفی واحدهای مسکونی حالت زنگ‌زده پیدا کرده است.

ساکنان این مجتمع مسکونی در عین حال از قول پیمانکار مربوطه برای تعویض لوله‌های آب‌شرب، گفتند که البته تعویض لوله‌های آب داخل ساختمان کار چندان ساده و راحتی نیست.

۲۰:۳۰ در ادامه گزارشی که اوایل این هفته پخش کرد، به سراغ یکی دیگر از مجتمع‌های مسکونی‌مهر در شهر جدید اطراف تهران رفت که این مجتمع خالی از سکنه بود و مشخص شد این ساختمان مسکن‌مهر فاقد خدمات زیربنایی (آب و برق) است!

مردم ساکن آنجا همچنین علت خالی بودن برخی دیگر از واحدهای مسکن‌مهر را نبود «مدرسه» برای ثبت‌نام فرزندانشان در این منطقه عنوان کردند و از دولت خواستند نسبت به تامین خدمات اقدام عاجل انجام دهد.

 

 

    نظرات