شهردار «ری» سه‌شنبه معرفی می‌شود

شهردار «ری» سه‌شنبه معرفی می‌شود

http://www.bananews.ir/معاون عمرانی استاندار تهران «دستور توقف یا تاخیر در اجرای مصوبه جدایی شهرری از تهران» را شایعه توصیف کرد و گفت: هیچ نامه‌ای از مقامات بالای دولت در این ارتباط به ما نرسیده است و سه‌شنبه این هفته شهردار شهرری که پیش‌تر انتخاب شده بود، معرفی می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا محمودی در گفت‌وگو با دنیای‌اقتصاد فرضیه تغییر کاربری یک‌شبه زمین‌های کشاورزی در شهرری پس از جدایی از تهران را مردود اعلام کرد و گفت: طرح چنین مباحثی القای فکری مخالفان جدایی است و قابل پیگیری و تامل هم نیست. معاون استاندار تهران همچنین در پاسخ به اینکه «رییس شورای‌شهر تهران از نامه‌نگاری نمایندگان برخی شهرستان‌‌های پیش‌تر جدا شده از تهران برای الحاق دوباره به پایتخت، خبر داده است»، گفت: اگر واقعا چنین باشد، باید یک نسخه از چنین نامه‌ها یا درخواست‌هایی به استانداری هم برسد.

حقوق کارمندان شهرداری‌تهران چقدر است؟

معاون عمرانی استاندار تهران روز گذشته در گفت‌وگویی با فارس اعلام کرد: «جدایی ری از تهران به نفع شهرداری تهران است و با این اقدام شهرداری تهران ماهانه حداقل ۳ میلیارد تومان ذخیره می‌کند، چرا که ماهانه حقوق ۲ هزار نفر را در شهرداری ری‌ باید پرداخت می‌کرد.» این اظهارنظر محمودی نشان می‌دهد کارمندان شهرداری تهران ماهانه حدود ۵/ ۱ میلیون تومان از شهرداری حقوق و دستمزد دریافت می‌کنند.

 

    نظرات