پیمانکاران راه های روستایی مطالبات خود را دریافت می کنند

پیمانکاران راه های روستایی مطالبات خود را دریافت می کنند

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه های روستایی اعلام کرد: پیمانکارانی که در احداث و آسفالت راه های روستایی فعال هستند در آینده نزدیک مطالبات خود را دریافت می کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید حسین میر شفیع روز یکشنبه در نشست با پیمانکاران راه های روستایی سلماس افزود: امسال هفت هزار میلیارد ریال از محل فروش سهام برای ساخت و ساز راه های روستایی کشور پیش بینی شده بود که به دلیل نوسانات بازار انجام نشده و این کار با آرام گرفتن بازار بزودی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیمانکاران نباید در اجرای طرح ها فصل کار را از دست بدهند و مطمئن باشند که وزارت راه و شهرسازی از منابع مختلف مطالبات آنان را تامین و پرداخت می کند تا پروژه ها به سرعت اجرا شوند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس و نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: مطالبات پیمانکاران به زودی در جلسه ای که با وزیر راه و شهرسازی برگزار خواهد شد مطرح می شود و قیر مورد نیاز پیمانکاران راه های روستایی نیز پیش بینی شده که به زودی تحویل خواهد شد.

علی اکبر آقایی افزود: دشمنان این نظام می خواهند با ایجاد تفرقه مانع توسعه ایران اسلامی شوند که این کار آنان با وحدت وهمدلی مردم و مسوولین بی نتیجه مانده است.

همچنین مرتضی نظری فرماندار سلماس در این نشست با اشاره به اینکه تا پایان امسال ۵۰ کیلومتر از راه های روستایی سلماس آسفالت می شود گفت: پیمانکاران باید حداکثر استفاده از فصل کاری را داشته باشند و مشکلات آنان نیز بزودی با همت مسوولین کشوری و استانی و شهرستانی برطرف خواهدشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور راه های روستایی به دعوت نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات اجرایی راه های روستایی سلماس به این شهرستان سفر کرده است.

 

 

    نظرات