نیکزاد و حل مشکل وام متقاضیان مسکن مهر پرند

نیکزاد و حل مشکل وام متقاضیان مسکن مهر پرند

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که مشکل متقاضیان مسکن مهر پرند که به دلیل دریافت وام زیر ۱۰ میلیون تومان به آن برخورده‌اند، حل می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد در حاشیه آغاز ریل‌گذاری پروژه انتقال مسیر راه‌آهن به زیر زمین در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران گفت: زمانی که متقاضیان مسکن مهر برای واحدهای این طرح ثبت نام کردند، می‌دانستند نباید از تاریخ اول سال ۸۴ صاحب خانه باشند و یا وام یارانه‌ای دریافت کرده باشند.

وی افزود: اما برخی در پروژه مسکن مهر در شهر پرند اطلاعات غلط به ما دادند زیرا وام یارانه‌ای دریافت کرده بودند.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به ایسنا مبنی بر این‌که بسیاری از کسانی که در زمان تحویل واحدهای مسکن مهر از دریافت کلید خانه خود محروم شده‌اند کسانی هستند که وام زیر ۱۰ میلیون تومان دریافت کرده‌اند اما شما به طور شفاهی اعلام کرده‌اید که می‌توان این مشکل را حل کرد آیا این امکان وجود دارد؟ گفت:‌ براساس اختیاری که هیات دولت به وزیر راه و شهرسازی داده است، قرار شده به کسانی که وام‌های زیر ۱۰ میلیون تومان دریافت کرده‌اند کمک کنیم تا صاحب خانه شوند.

نیکزاد تاکید کرد: کسانی که برای مسکن مهر ثبت نام می‌کنند باید شرایط چهارگانه آن را در نظر بگیرند، تمام تلاش ما این است که مشکل وام‌های زیر ۱۰ میلیون تومان را حل کنیم.

وی همچنین درباره مسکن ویژه تهران گفت: در شهر تهران بنا به درخواست برخی مبنی بر ماندن در این شهر مسکن تهران راه اندازی شد که در چند سایت در حال ساخت آن هستیم اما واگذاری این واحدها با مسکن مهر شرایط متفاوتی دارد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در جاهای دیگر زمین رایگان است اما در مسکن مهر قیمت تمام شده توسط سازنده بدون سود در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود:‌ پیمانکار هزینه‌های خود را محاسبه کرده و ۳۰ درصد قیمت زمین در پنج یا شش قسط دریافت شده و بقیه هزینه مسکن در اقساط زیر یک میلیون تومان از متقاضی مسکن تهران دریافت می‌شود.

 

    نظرات