همایش ملی «عایق با رویکردی بر بهینه‌سازی مصرف انرژی»

همایش ملی «عایق با رویکردی بر بهینه‌سازی مصرف انرژی»

http://www.bananews.ir/همایش ملی «عایق با رویکردی بر بهینه‌سازی مصرف انرژی» با شرکت استادان دانشگاه، دانشجویان، اعضای انجمن‌های علمی، صنعتی و صاحب‌نظران صنعت عایق کشور، پنجم و ششم دی ماه سال جاری در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) هدف از برگزاری این همایش ایجاد بستر مناسب به منظور ارائه آخرین پژوهش‌ها و دستاوردهای صنعت عایق ایران و جهان و تعامل مناسب میان صاحبان صنعت و دانشگاه در جهت پیشبرد اهداف کار ملی و سرمایه ایرانی است.

«عایق پژوهی کاربردی: سیستم‌ها و تکنولوژی‌های عایق کاری در صنعت و ساختمان، تحلیل نرم افزارهای کاربردی»، «نانو عایق پژوهی: بررسی پلیمرهای نانو در ساخت، اجرا و مکانیزم‌های عایق کاری» و «عایق پژوهی ساختاری: بررسی عملکرد عایق‌ها از لحاظ فرمولاسیون و تکنولوژی ساخت» از جمله محورهای این همایش ملی محسوب می‌شوند.

همزمان با برگزاری این همایش، نمایشگاهی جانبی برای ارتباط بیشتر تولیدکنندگان و صاحب نظران صنعت عایق برپا خواهد بود تا با هم‌اندیشی و بررسی محصولات متنوع، زمینه‌ساز ارتباط بیشتر در عرصه تولیدات ملی با تکیه بر سرمایه ایرانی شوند.

همچنین همزمان با برگزاری همایش، مسابقه‌ای با عنوان «طراحی بهینه و ساخت سیستم عایق کاری پوسته خارجی ساختمان» برگزار می‌شود.

از این رو نخستین همایش ملی «عایق با رویکردی بر بهینه‌سازی مصرف انرژی» با هدف گردهمایی و هم‌اندیشی صاحب‌نظران، متخصصان و کارشناسان صنعت عایق و انرژی می‌تواند در تدوین نقشه علمی رشد و توسعه صنعت عایق کشور به منظور دستیابی به الگوهای مناسب شهرسازی نوین و ساختمان‌های سبز کمک شایانی کرده و زمینه‌سازی ارتباط بیشتری در عرصه تولیدات ملی با تکیه بر سرمایه ایرانی را فراهم آورد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.insulation.ir مراجعه کنند.

 

    نظرات