تسویه بدهی پیمانکاران و معارضان ملکی شهرداری در حال انجام است

تسویه بدهی پیمانکاران و معارضان ملکی شهرداری در حال انجام است

http://www.bananews.ir/معاون مالی و اداری شهرداری تهران گفت: با برنامه‌ریزی و بر اساس قولی که داده شده مطالبه تا پایان سال ۹۰ پیمانکاران و معارضان ملکی تسویه و حل و فصل می شود که هم اکنون فرآیند انجام آن آغاز شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت: با تدبیر شهردار تهران پیمانکارانی که از شهرداری طلب دارند بر اساس میزان طلب خود دسته بندی شدند تا به این ترتیب بدهی آنان تسویه شود.

وی با اشاره به ۱۲۰۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری به پیمانکاران افزود: بر این اساس پیمانکارانی که بیش تر از ۵۰۰ میلیون تومان از شهرداری طلب دارند که این دسته ۶۰۰ میلیارد تومان از بدهی‌های شهراری را تشکیل می‌دهند، از طریق املاکی که در اختیار شرکت جهان و سازمان املاک قرار گرفته با معرفی که توسط مناطق می‌شوند بدهیشان تسویه خواهد شد.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران تصریح کرد: این تسویه حساب‌ها مربوط به بدهی‌های تا پایان سال ۹۰ خواهد بود و فرآیند انجام آن آغاز شده است.

پورزرندی در ادامه اظهار کرد: همچنین بدهی‌های خرد پیمانکاران که معمولا کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان است را شهرداری به صورت نقدی پرداخت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموعه شهرداری بدهی‌های خود به پیمانکاران را به صورت نقدی و غیرنقدی پرداخت و تسویه می‌کند.

به گفته معاون مالی و اداری شهرداری تهران با برنامه‌ریزی و بر اساس قولی که داده شده مطالبه تا پایان سال ۹۰ پیمانکاران و معارضان ملکی تسویه و حل و فصل خواهد شد.

 

    نظرات