پرداخت وام به ۶۵۰ متقاضی مسکن مهر در پاکدشت

پرداخت وام به ۶۵۰ متقاضی مسکن مهر در پاکدشت

http://www.bananews.ir/رییس بنیاد مسکن شهرستان پاکدشت گفت: در حال حاضر پاکدشت دارای بزرگ‌ترین مسکن مهر ملکی در کشور است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) بهروز مرادی افزود: طرح مسکن مهر امین در شهر فرون‌آباد به تعداد ۱۶۴۳واحد، طرح ۲۹۶واحدی شهید رجایی شریف‌آباد و نیز طرح ۴۶واحدی فیلستان، سه طرح مهم این شهرستان هستند.

وی مهم‌ترین فعالیت‌های بنیاد مسکن در سال ۹۱ را اعطای وام به متقاضیان مسکن مهر در دو بخش ملکی و انفرادی دانست و گفت: تاکنون به ۶۵۰متقاضی مسکن مهر که مالک زمین هستند با دارا بودن شرایط لازم وام تعلق گرفته است.

مرادی در ادامه با اشاره به اینکه طرح مقاوم سازی نیز از سال ۸۴ با ابلاغ رییس‌جمهوری آغاز شده، افزود: تاکنون این طرح برای ۱۲۴۸واحد مسکونی در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: به این منظور ۲۰۰ فقره وام در سال ۹۱ به شهرستان پاکدشت تخصیص یافته است که مبلغ این وام برای هر نفر ۱۲۰میلیون ریال با کارمزد ۵درصد بوده و به دلیل شرایط آسان پرداخت این وام، با استقبال خوبی از جانب مردم روبه‌رو شده است.

وی با بیان اجرای طرح‌هادی در روستاها گفت: تهیه طرح‌هادی نیز در تمامی روستاهای بالای ۲۰خانوار شهرستان انجام شده و در بخش اجرا نیز حدود ۶۰درصد پیشرفت داشته است. مرادی ادامه داد: این طرح در روستاهای زیر ۲۰خانوار نیز هم‌اکنون در دست مطالعه است.

 

 

    نظرات