برپایی جشن ریل‌گذاری ۸ مسیر ریلی در یک سال

برپایی جشن ریل‌گذاری ۸ مسیر ریلی در یک سال

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای اولین بار در تاریخ راه‌آهن کشور در طول یک سال عملیات اجرایی ۸ مسیر ریلی گرگان-اینچه برون، خاف-هرات، قزوین-رشت، کرمانشاه-ملایر، مراغه-ارومیه، میانه-تبریز، میانه-اردبیل و تهران-همدان به مرحله ریل گذاری رسیده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای مدیران شرکت ضمن اعلام این خبر افزود: در حال حاضر در دوران طلایی توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل قرار داریم، به طوری‌که هم‌اکنون بیش از ۲۹ هزار کیلومتر شبکه زیرساختی در دست احداث است و در ۶ ماه اول امسال بیش از ۸۵۰ کیلومتر از انواع راه‌ها آماده افتتاح شده است.

احمد صادقی با تاکید بر اهمیت توسعه زیرساخت‌ها در پیشرفت اقتصادی کشور، تصریح کرد: در حالی‌که میزان آزادراه‌های موجود در کشور ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر است، ما هم‌اکنون بیش از ۳هزار کیلومتر آزادراه در دست اجرا و مطالعه داریم. مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه همچنین از در دست احداث بودن بیش از ۵ هزار کیلومتر بزرگراه، ۱۰ هزار کیلومتر راه اصلی و ۱۱ هزار کیلومتر راه‌آهن در سراسر کشور خبر داد.

 

 

 

    نظرات