احداث ۸۹ کیلومتر راه روستایی و سیل‌بند در شهرستان شاهرود

احداث ۸۹ کیلومتر راه روستایی و سیل‌بند در شهرستان شاهرود

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از احداث ۷۳ کیلومتر از راه‌های روستایی در منطقه بیارجمند و خاتوران شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) منوچهر رحمانی گفت: عملیات راهسازی محور احمدآباد – رضا آباد بطول ۱۶ کیلومتر و پروژه روکش آسفالت محور زمان آباد – کاریز بطول ۳ کیلومتر نیز از جمله برنامه‌های در دست پیگیری در این منطقه است.

وی همچنین از اتمام عملیات اصلاح واریانت کیلومتر ۱۹ محور زیدر – بیارجمند خبر داد و افزود: با نظر به اهمیت راه‌ها در بخش بیارجمند و منطقه خارتوران و دارا بودن بیش از ۲۴۰ کیلومتر راه اصلی، به منظور اصلاح نقطه مستعد حادثه در واریانت کیلومتر ۱۹ محور زیدر – بیارجمند ، عملیات اصلاح، تعریض محور و اجرای روکش آسفالت در این نقطه اجرا شده است.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان خاطرنشان کرد: عملیات احداث و مرمت سیل بندها، بطول ۱۶ کیلومتر، به منظور جلوگیری از ورود سیلابها به سطح جاده قبل از شروع فصل بارش نیز در این محور به پایان رسیده است.

رحمانی اضافه کرد: عملیات لکه گیری در کل راه‌های روستایی حوزه استحفاظی بیارجمند با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیون ریال، در محورهایی چون خانخودی – کال سبز – غزازان، گیور و دزیان نیز در مدت ۶ ماه اجرا شده است.

 

    نظرات