احتمال افزایش ۲ میلیون تومانی آورده متقاضیان پردیس

احتمال افزایش ۲ میلیون تومانی آورده متقاضیان پردیس

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۸۰ هزار واحد مسکن مهر جدید پردیس در قالب ۳ شهرک با امکانات ساخته می شود، گفت: احتمال دارد که آورده اولیه متقاضیان مسکن مهر پردیس یک تا ۲ میلیون تومان افزایش یابد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد در بازدید از طرحهای مسکن مهر پردیس اظهار اشت: ۳۵ هزار واحد مسکن مهر پردیس در سمت چپ راه تهران- دماوند ( طرح دشت بهشت ) و بقیه در سمت راست آن ساخته می شود ( طرح فاز ۱۱ و فاز ۹ ) برای ارتباط این طرح ها و سایر قسمت های شهر ۲ دستگاه تونل به طول ۱۵۰۰ متر و چند تقاطع غیر هم سطح ساخته می شود.

وی افزود: شاید آورده اولیه متقاضیان مسکن مهر پردیس یک تا ۲ میلیون تومان افزایش یابد اما مردم صاحب خانه ای می شوند که تمام امکانات لازم خدماتی را دارد.

وزیر راه و شهر سازی گفت: در توافقی که با وزارت نیرو داشتیم مقرر شد که سامانه فاضلاب را هم خودمان بسازیم و از پسآب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز استفاده شود.

نیکزاد یادآور شد: به متقاضیان مسکن مهر جدید پردیس قول می دهم تا پایان دولت دهم صاحب خانه ای با تمام امکانات لازم برای زندگی شوند.

وی درباره مترو پردیس گفت: عملیات ساخت مترو پردیس در حال طراحی و توافق است و تلاش می کنیم در قالب قرارداد با تهاتر زمین در قبال ساخت مترو، این طرح را انجام دهیم.

    نظرات