اتمام پروژه اتوبان شهید همت کرج را از بن بست ترافیکی نجات می دهد

اتمام پروژه اتوبان شهید همت کرج را از بن بست ترافیکی نجات می دهد

http://www.bananews.ir/شهردار کرج در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح جانبازان کرج که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تاکید کرد: ادامه احداث اتوبان شهید همت و شاخه های جنوبی و شمالی می تواند کرج را از بن بست ترافیکی که در روز شاید میلیون ها ساعت از وقت شهروندان را به هدر می دهد، نجات دهد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید علی آقازاده قبل از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه تقاطع غیر همسطح جانبازان کرج که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: شهر کرج با توجه به شرایط حاکم بر آن حداقل به ۷۰ تقاطع غیر همسطح نیز نیاز دارد.

وی ادامه داد: شاید در افق ۱۴۰۴ شاهد باشیم که کرج به لحاظ عبور و مرور مشکلی دیگر نداشته باشد.

شهردار کرج با بیان اینکه نام این پروژه به نام جانبازان مزین شده است، اضافه کرد: این زحمات تقدیم همه این گرانقدرهایی است که امروز امنیت کشور در گرو تلاش هایی است که انجام داده اند.

وی افزود: امروز تقاطع غیر هسمطح دیگری به بهره برداری می رسد که در جاده محمد شهر، تعریض جاده محمد شهر واقع در بلوار امام خمینی(ره) و افزایش یک هکتار فضای سبز به جاده محمد شهر با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان تاکنون انجام شده است.

آقازاده گفت: تمام پروژه های شهری با تصویب شورای شهر انجام می شود و اعضای شورای شهر با حساسیت و دید مثبت برای آبادانی مناطق محروم شهر و روان سازی ترافیک شهر این پروژه ها را تصویب و نظارت کرده اند.

وی تصریح کرد: به همشریان خوب محمد شهر به خاطر افتتاح رسمی پروژه ها که مستقیما در زندگی این شهروندان تاثیر گذار است تبریک می گویم.

روزانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر از اتوبان کرج به تهران تردد می کنند

شهردار کرج با بیان اینکه روزانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر به این شهر و تهران رفت و آمد می کنند، اضافه کرد: این واقعا در توان اتوبان تهران به کرج و مترو نیست بنابراین ادامه احداث اتوبان شهید همت و شاخه های جنوبی و شمالی می تواند کرج را از بن بست ترافیکی که در روز شاید میلیون ها ساعت از وقت شهروندان را به هدر می دهد نجات دهد.

آقازاده گفت: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می خواهم در تدوین بودجه سال ۹۲ ردیفی را برای بزرگ راه های

کرج و اتوبان شهید همت مد نظر بگیرند که اگر امروز هم آغاز شود باز هم عقب هستیم.

 

    نظرات