سمینار آموزشی اتاق فکر با همکاری برج میلاد و رونمایی از اولین کتاب اتاق فکر ایران

سمینار آموزشی اتاق فکر با همکاری برج میلاد و رونمایی از اولین کتاب اتاق فکر ایران

http://www.bananews.ir/انتشارات ستوس اقدام به برگزاری سمینار آموزشی اتاق فکر با هدف هدایت مراکز دولتی و خصوصی به تشکیل اتاق فکر نموده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) واژه اتاق فکر برای اولین بار در کشور امریکا مطرح شد. البته پیش‌تر کلمه اتاق فکر در جنگ‌های جهانی استفاده شده بود. در آن سال‌ها اتاق فکر (Think tank) به مکان‌هایی نظامی اطلاق می‌شد که در آن گروهی از درجه‌داران گرد هم جمع شده و به تصمیم‌گیری در مورد مسائل نظامی می‌پرداختند. اما شکل امروزی اتاق فکرها یا کانون‌های تفکر در دهه هفتاد قرن بیستم و در امریکا مطرح شد. تا سال‌ها این فناوری در اختیار انحصاری امریکا بود اما امروزه بسیاری از کشورها دارای این تکنولوژی پیشرفته هستند. اتاق فکر در حوزه‌های مختلفی چون صنایع نظامی، حوزه‌های فرهنگی و سیاسی، صنایع زیرساختی، حیطه عمران و تجارت و... وجود دارد.

در این راستا اقدامات لازم جهت انتشار کتاب اتاق فکر انجام گرفت و هم اکنون این تکنولوژی بومی شده و نحوه‌ی طراحی، راه‌اندازی و راهبری اتاق فکرهای تخصصی برای مراکز دولتی و خصوصی در این سمینار آموزش داده می‌شود.

وی این سمینار را برای بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، انجمن‌ها و تشکلهای صنفی، نخبگان، شرکتهای خصوصی، وزارتخانه‌ها و سازمانهای دولتی، استانداریها، شوراها، شهرداریها، دستگاههای فرهنگی، نیروهای مسلح و .... مفید دانست و افزود؛

سمینارهای آموزشی بهترین جریان ارتقاء دانش و بصیرت، بروز رسانی اطلاعات و ایجاد ارتباطات هستند که نخبگان بطور مستمر در آن حضور می‌یابند.

این سمینار در مورخه ۲۳ آذرماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران ساعت ۱۰ الی ۱۲، بصورت رایگان برگزار می‌شود و همگان می‌توانند جهت ثبت نام با شماره ۶۶۴۸۶۳۲۸ تماس بگیرند. ثبت نام بصورت اینترنتی از طریق سایت www.3tus.ir نیز امکان‌پذیر است.

    نظرات