افتتاح واحدهای مسکونی زلزله‌زدگان درسفر رئیس جمهور

افتتاح واحدهای مسکونی زلزله‌زدگان درسفر رئیس جمهور

http://www.bananews.ir/وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه رئیس جمهور روز پنجشنبه به استان آذربایجان شرقی سفر خواهد کرد، تصریح کرد: قرار است در این سفر تعدادی از واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده با حضور رئیس جمهور افتتاح شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در خصوص مصوباتی که امروز مورد بحث و بررسی اعضای هیئت دولت قرار گرفت، گفت: در جلسه امروز محمدحسین فروزان مهر به عنوان استاندار خراسان رضوی انتخاب شد.

وی همچنین با بیان اینکه ۳۰ هزار و ۵۴۸ واحد مسکونی استان اصفهان عصر امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد، افزود: این واحدها بیشتر در قالب واحدهای ۹۹ ساله هستند که بعد از ظهر امروز با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

نیکزاد در خصوص بازگشت حجاج ایرانی ادامه داد: ۷۵ هزار حاجی توسط شرکت های هواپیمایی هما و ماهان به تهران برمی گردند و این بازگشت از ۱۰ آبان آغاز خواهد شد و امیدواریم دیگر تاخیری در بازگشت سفرهای حجاج ایرانی بوجود نیاید، ضمن اینکه ما تمام تلاش خود را برای بازگشت حجاج ایرانی به کار خواهیم بست.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اعلام اینکه رئیس جمهور روز پنجشنبه به استان آذربایجان شرقی سفر خواهد کرد، تصریح کرد: قرار است در این سفر تعدادی از واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده با حضور رئیس جمهور افتتاح شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تا به امروز اقدامات خوبی در استان آذربایجان شرقی صورت گرفته و بنیاد مسکن نیز کارهای خود را به خوبی انجام داده است.

نیکزاد اظهار داشت: به مناسبت اول آذر تعداد کثیری از همکاران ما که حدود ۱۱ هزار نفر هستند در جاده ها حضور خواهند داشت و به مردم خدمت رسانی می کنند.

    نظرات