اجرای ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان تهران

اجرای ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان تهران

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و ترابری استان تهران با بیان اینکه در استان تهران حدود یکهزار میلیارد تومان پروژه در حال اجراست، گفت: ۶ کیلومتر انتهایی اتوبان شهید همت در هفته آینده به بهره برداری می رسد و خودروها بدون ورود به آزادراه تهران کرج به میدان امام حسین کرج متصل می شوند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) فریبرز واحدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان تهران حدود یکهزار میلیارد تومان پروژه در حال اجراست، گفت: عملیات اجرایی فاز یک آزادراه شهید همت از یک ماه پیش به اتمام رسید و از آنجایی که ترافیک سنگینی در محل اتصال آزادراه تهران کرج و شهر گرمدره وجود دارد، وزیر دستور ساخت دو لاین حرکتی به عرض ۱۱ متر را داده است.

مدیرکل راه و ترابری استان تهران با بیان اینکه ما عملیات روکش آسفالت در محدوده شهر کرج در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: هم اکنون عملیات اجرایی در مراحل نهایی قرار دارد و هفته آینده به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به پایان ساخت فاز یک بزرگراه شهید همت، گفت: این مسیر بطول ۶ کیلومتر این اتوبان را به میدان امام حسین کرج متصل می کند و تا حدود زیادی ترافیک آزادراه تهران کرج را کاهش می دهد.

واحدی با بیان اینکه بهره برداری از این مسیر ۳۰ تا ۴۰ دقیقه مسیر را کوتاه تر می کند، اظهار داشت: با بهره برداری از فاز ۲ اتوبان شهید همت تا دو سال آینده مشکل ترافیکی در آزادراه تهران کرج نداریم اما برای سال های آینده باید مسیر جدیدی برای تهران کرج پیش بینی شود.

مدیرکل راه و ترابری استان تهران با اشاره به افزایش دولاین در طرفین آزادراه تهران کرج، افزود: لاین شمالی با سرعت در حال اجراست و لاین جنوبی به دلیل اینکه در منطقه ۲۲ تداخل دارد هنوز بطور کامل در اختیار پیمانکار قرار نگرفته است.

وی تصریح کرد: اگر ۱۰ کیلومتر از مسیر از سوی شهرداری رفع معارض شده و در اختیار پیمانکار قرار گیرد تا خرداد ماه سال آینده لاین شمال و جنوب به پایان می رسد.

واحدی با بیان اینکه قرارداد اولیه ساخت این مسیر ۳۵ میلیارد تومان بوده است و با آزادسازی به رقم ۵۰ میلیارد تومان می رسد، اظهار داشت: در شهریار هم پروژه ۶ خطه کردن محور چیتگر را داریم که ۹۰ درصد کار انجام شده است و تا یکماه آینده تا تقاطع میدان سپاه به پایان می رسد.

وی با اشاره به ۴ خطه کردن جاده قدیم قم تهران، بیان کرد: این مسیر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در حال حاضر با محدودیت اعتبارات روبروست و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راه و ترابری استان تهران با بیان اینکه ۴ خطه کردن محور هراز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت: محور بومهن هم در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی آماده بهره برداری می شود.

    نظرات