راه‌اندازی ۷ طرح بزرگ عمرانی در مرند

راه‌اندازی ۷ طرح بزرگ عمرانی در مرند

http://www.bananews.irدر سفر استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان مرند چهار طرح عمران شهری، یک سالن ورزشی و یک ساختمان آموزشی با اعتبار ۳۸۴ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پارک کوهستانی یوموری تپه، پارک مسافر (قوناخلار باغی‌) و کنار گذر ورودی تبریز – مرند از جمله این طرح‌ها بودند که شهرداری برای بهره‌برداری از آنها بیش از ۲۴۳ میلیارد ریال هزینه کرده است. پارک آموزش ترافیک کودکان نیز برای اولین بار در استان با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
همچنین سالن ورزشی چند منظوره در روستای دولت‌آباد به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع با اعتبار ۶ میلیارد ریال و ساختمان شماره ۲ دانشگاه پیام نور مرکز مرند که با اعتبار ۱۳ میلیارد هزینه ساخته شده است، افتتاح شد.
در سفر استاندار به شهرستان مرند همچنین بیمارستان تخصصی ۶۰ تخت‌خوابی در ۴۲۰۰ مترمربع مساحت با برآورد اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال و رستوران و تالار تفرجگاه یوموری تپه در زیر بنای ۱۰۵۰ متر مربع در ۲ طبقه با برآورد اعتبار ۸ میلیارد ریال توسط استاندار کلنگ زنی شد و شبکه آبیاری و زهکشی اراضی پایاب سد زنوز با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 

 

 

    نظرات