بیادی: ۱۰ درصد اجرای طرح تفصیلی تهران اشکال دارد

بیادی: ۱۰ درصد اجرای طرح تفصیلی تهران اشکال دارد

http://www.bananews.irنایب رییس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: تنها ۱۰ درصد از اجرای ضوابط طرح تفصیلی تهران معضلات و مشکلاتی را به دنبال داشته است و ۹۰ درصد این طرح به شکل مطلوبی اجرا می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسن بیادی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به اهمیت اجرای صحیح طرح تفصیلی شهر تهران، اظهار کرد: مردم هم باید اجرای این طرح را از مسوولان مطالبه کنند و بدانند که پایبندی به ضوابط این طرح در نهایت به نفع آنهاست.

وی در پاسخ به اینکه آیا تغییرات دولتی اعمال شده در میزان تراکم مجاز در طرح تفصیلی تهران، نیازمند اصلاح است؟ به ایسنا گفت: دخالت دولت در تغییر برخی قسمت‌های طرح تفصیلی به لحاظ شکلی درست نیست، شورای شهر تهران مرجع تایید کننده طرح تفصیلی و شورای عالی شهرسازی مرجع تصویب کننده آن است؛ به این ترتیب، اگر دولت به دلیل کنترل قیمت مسکن و یا هر علت دیگری نظرات اصلاحی درباره طرح تفصیلی داشت، باید آن را به شورای شهر اعلام می‌کرد.

نایب رییس شورای شهر تهران به پیگیری شورای شهر در قبال برخی تغییرات دولتی اعمال شده در شهرداری اشاره کرد و گفت: شورای شهر از طریق مکاتبه نظر خود را در این باره اعلام کرده است.

 

 

 

    نظرات