شرکت آبفار لرستان ۳ میلیارد تومان از مردم طلب دارد

شرکت آبفار لرستان ۳ میلیارد تومان از مردم طلب دارد

http://www.bananews.irمدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان گفت: در حال حاضر این شرکت ۳ میلیارد تومان از مردم طلب دارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علیرضا کاکاوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مجموع شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان ۳ میلیارد تومان از مردم طلب دارد که این امر مشکلاتی را برای اجرای پروژه های این شرکت ایجاد کرده است.

وی خواستار پرداخت این میزان طلب شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از سوی مردم شد و تصریح کرد: برای آبرسانی و اجرای پروژه های این شرکت در روستاها این طلب باید از سوی مردم پرداخت شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان همچنین به انشعابات غیر مجاز آب توسط روستائیان اشاره کرد و گفت: در سال جاری بیش از ۴ هزار انشعاب غیرمجاز در لرستان شناسایی شده است.

کاکاوند افزود: از این تعداد انشعاب غیر مجاز تا کنون ۲ هزار و ۷۰۰ انشعاب توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان قطع شده است.

وی با اشاره به تعداد انشعاب های غیر مجاز آب روستایی در استان لرستان بیان داشت: در مجموع ۴۲ هزار انشعاب آب روستایی غیرمجاز در این استان وجود دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان افزود: این در حالیست که کل مشترکان مجاز آب روستایی در لرستان ۱۰۰ هزار مشترک هستند.

 

 

 

    نظرات