افزایش ظرفیت تولید سرامیک‌های صنعتی اردکان

افزایش ظرفیت تولید سرامیک‌های صنعتی اردکان

http://www.bananews.irشرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان سود هر سهم سال مالی ۹۱ را مبلغ یک‌هزار و ۵۱۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، این شرکت نیمه اول امسال ۶۵۷ ریال از این سود را محقق کرده است.
مهدی محمدیان، عضو هیات مدیره این شرکت در گفت‌وگو با دنیای‌اقتصاد از افزایش ظرفیت تولید این شرکت تا سقف ۲۰ هزار تن در سال خبر داد.
وی گفت: در حال حاضر اقدامات لازم برای افزایش ظرفیت تولید انجام شده اما به دلیل تحریم‌ها و سیاست‌های انقباضی بانک‌ها امید است در آینده‌ای نزدیک طی افزایش سرمایه با خرید کوره و سایر تجهیزات، این افزایش ظرفیت صورت گیرد. او سرامیک‌های صنعتی را دارای محصولاتی برخوردار از تکنولوژی نوین و پیشرفته که در دنیای امروز با توجه به کیفیت فوق‌العاده و خصوصیات منحصر به فرد خود در بسیاری از صنایع کاربردهای اساسی و ویژه‌ای دارند دانست که از مفاصل بدن انسان تا عمق کهکشان‌ها که انسان در آن نقش ایفا نموده کاربرد حیاتی و استراتژیک دارد.
وی افزود: امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان با استفاده از متخصصین و تجهیزات پیشرفته در حال به دست آوردن آخرین دستاوردهای این صنعت عظیم هستند.
وی با اشاره به انواع سرامیک بال آلومینیایی و سیلیکاتی، انواع لاینرها و پوشش‌های سرامیکی ضدسایش و ضد اسید آلومینیایی، انواع گلوله و لاینرهای آلومینیایی آسیاب (بالمیل) و انواع قطعات ویژه سرامیکی مهندسی برپایه آلومینیایی و سیلیکاتی به عنوان چهار گروه اصلی محصولات تولیدی شرکت گفت: هر کدام از این دسته محصولات بسته به خواص منحصر به فرد خود، کابردهای وسیعی در صنایع مختلف از جمله صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع شیمیایی، صنایع الکترونیک، صنایع آهن و فولاد و معادن، هواپیماسازی، صنایع کاشی و سرامیک، چینی، لعاب، رنگ و سیمان و صنایع مختلف با توجه به نوع سفارش دارند.
این مقام مسوول تولید انواع اکتیو آلومینا، تولید انواع پایه کاتالیست و کاتالیست، تولید انواع رولرهای سرامیکی و افزایش ظرفیت تولید تا سقف ۲۰ هزار تن در سال را از برنامه‌های آتی شرکت دانست.

 

 

 

    نظرات