آغاز قطعه‌گذاری عرشه پل صدر تا پایان آبان / نصب تاسیسات تهویه تونل نیایش

آغاز قطعه‌گذاری عرشه پل صدر تا پایان آبان / نصب تاسیسات تهویه تونل نیایش

http://www.bananews.irمعاون فنی و عمرانی شهردار تهران ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه صدر – نیایش، گفت: تا پایان آبان ماه قطعه‌گذاری عرشه پل صدر توسط جرثقیل‌های عظیم‌الجثه دروازه‌ای (گنتری کرین) آغاز خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید مازیار حسینی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه هم‌اکنون هر چهار دستگاه گنتری کرین (جرثقیل دروازه‌ای) پروژه بزرگراه طبقاتی صدر در حال مونتاژ است، اظهار کرد: دو دستگاه از این جرثقیل‌ها در مسیر غرب به شرق و دو دستگاه دیگر در مسیر شرق به غرب حرکت خواهد کرد و قطعه‌گذاری عرشه پل صدر توسط این جرثقیل‌ها انجام خواهد شد.

معاون شهردار تهران ابراز امیدواری کرد که تا پایان آبان ماه قطعه‌گذاری عرشه پل صدر آغاز شود و مردم هنگام عبور از این بزرگراه، جرثقیل‌های عظیم‌الجثه را در حال کار مشاهده کنند.

حسینی همچنین با اشاره به وجود ۱۱۳ پای ستون تیر دروازه‌ای در این پروژه، اظهار کرد: حداکثر تا اوایل آذرماه تمامی سرستون‌ها نصب خواهد شد.

نصب تاسیسات و تجهیزات تهویه تونل نیایش آغاز شد

وی همچنین درباره آخرین وضعیت پروژه تونل نیایش با اشاره به اتمام مرحله لاینینگ (پوشش نهایی بتنی) اظهار کرد: هم‌اکنون در حال انجام مرحله کف‌سازی با بتن پر کننده و نیز عملیات مربوط به تاسیسات الکترونیکی و مکانیکی و نیز تهویه تونل هستیم.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده برای افتتاح پروژه صدر – نیایش، دهه فجر سال جاری است، گفت: به غیر از این تاریخ را از من نپذیرید و شهرداری تهران از هر آنچه که در توان دارد برای تکمیل به موقع این پروژه استفاده خواهد کرد.

 

 

 

    نظرات