سازمان نظام مهندسی ساختمان بازوی توانمند نظارتی در کنترل کیفیت ساخت و ساز

سازمان نظام مهندسی ساختمان بازوی توانمند نظارتی در کنترل کیفیت ساخت و ساز

http://www.bananews.irمراسم تودیع و معارفه ششمین هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان در محل سالن جلسات مجموعه فرهنگی شهدای استانداری همدان با حضور معاون امور عمرانی استاندار همدان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، رئیس و اعضای هیات اجرایی انتخابات برگزار شد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در این انتخابات، هیأت مدیره دوره پنجم تنها با یک تغییر وارد دوره ششم شد که معاون عمرانی استانداری همدان آن را نشان از رضایت اعضا از عملکرد دوره قبل دانست.
مهندس بهزاد محمدی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان تشریح کرد: هیأت مدیره دوره پنجم وقتی در سال ۸۸ امور را به دست گرفت تعداد اعضای سازمان ۲۵۳۷ نفر بودند که از این تعداد ۸۲۶ نفر بدون پروانه و ۱۷۱۱ نفر با پروانه بودند اما امروز ما تنها ۲۰۷۶ نفر عضو بدون پروانه و ۲۱۴۸ نفر عضو با پروانه داریم که مجموع آن ۴۲۲۴ نفر می‌شود. این موضوع نشان از رشد بالا و نزدیک شدن اعضای بدون پروانه و با پروانه دارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان ، محمدی در ادامه از تشکیل واحدهای مختلف در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خبر داد و گفت: واحدهایی مانند کنترل مضاعف و نظارت بر عملکرد مهندسان تشکیل شده است و توانسته نقش خود را به درستی ایفا کند به گونه‌ای که در کشور بدون رقیب بماند. علاوه بر آن ما توانستیم در بحث صرفه جویی انرژی و مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان مقام اول را در کشور به دست آوریم.
وی افزود: واحد آزمایشگاه و کنترل کیفیت ساختمان توانسته نقش مهمی در بهبود ساخت و ساز ایفا نماید.

 

 

 

    نظرات