مشکلات پروژه صدر از جنس مسایل فنی نیست

مشکلات پروژه صدر از جنس مسایل فنی نیست

http://www.bananews.irمعاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: مشکلات موجود در پروژه صدر از جنس مسایل فنی نیست بلکه مباحث مرتبط با شرایط روز جامعه است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مازیار حسینی با بیان اینکه در هر کدام از بخشهای پروژه صدر به رکوردهایی دست یافتیم که حتی روی کاغذ دست نیافتنی به نظر می رسید و این اقدامات را با بهترین کیفیت به انجام رساندیم، اظهار کرد: در تولید سگمنت های رمپ های صدر نیز این اتفاق افتاده و از رکوردهای کاغذی نیز فراتر رفته ایم به گونه ای که تولید روزانه این سگمنت ها بیش از برآورد اولیه است. سرعتمان در نصب قطعات نیز قابل قبول است.

معاون شهردار تهران به سر ستونهای این پروژه نیز اشاره کرد و گفت: نصب سر ستون ها که شهروندان هر روز شاهد پیشروی آن هستند از کارهای واقعا پیچیده فنی است . سر ستونی که می توانست درجا قالب بندی و ریخته شود ، به دلیل عبور خودروها و جریان داشتن ترافیک در محل پروژه ، در قالب ۷ قطعه پیش ساخته به محل پروژه منتقل شده و به صورت پس تنیدگی به هم متصل می شود.

حسینی به شرایط حاکم بر جامعه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در کنار این مسایل، شرایط بین المللی و شرایط حاکم بر جامعه بعضی محدودیت ها را ایجاد کرده و این مسایل می تواند تاثیر گذار باشد.

وی با تاکید براینکه مشکلات موجود در پروژه صدر از جنس مسایل فنی نیست بلکه مباحث مرتبط با شرایط روز جامعه است اظهار کرد: این پروژه نیز کاملا به تجهیزات و محصولاتی که باید از خارج از کشور وارد شود وابسته است. حمل و ترخیص گنتری کرین های پروژه صدر نیز با تاخیر همراه بود اما تلاش ما این است که سعی کنیم با کار بیشتر و افزایش شیفت کاری در عین حفظ کیفیت، سرعت را افزایش داده و بر مشکلات فائق شویم.

 

 

 

    نظرات