۴۸۰۰ پروژه عمرانی با تعهد وزارت نفت در سطح کشور اجرا می شود

۴۸۰۰ پروژه عمرانی با تعهد وزارت نفت در سطح کشور اجرا می شود

http://www.bananews.irمشاور مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت خیز کشور گفت: وزارت نفت در دوران دولت نهم و دهم اجرای تعداد چهار هزار و ۸۰۰ پروژه عمرانی در قالب آموزشی، بهداشتی درمانی، راه سازی و تربیت بدنی را بر عهده گرفته است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ˈحسین شهاب الدینˈ شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد سه هزار و ۸۴۰ پروژه بهره برداری شده و مابقی نیز تا پایان دوران دولت دهم تکمیل خواهد شد.

وی اعتبار تخصیصی برای پروژه های یاد شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: بخش عمده ای از اعتبار مصوب ، جذب و هزینه شده است.

شهاب الدین اضافه کرد: در دولت های گذشته تنها ۱۰ استان نفت خیز و گازخیز کشور از خدمات مستقیم وزارت نفت بهره مند می شدند اما از زمان فعالیت دولت نهم این محدوده گسترده تر شد و اکنون تمامی استان های کشور از خدمات عمرانی و آبادانی وزارت نفت بهره مند می شوند.

مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت خیز وزارت نفت با بیان این که ۱۷۱ پروژه عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا است ، گفت: افزون بر ۳۲۰ میلیارد ریال برای اجرای این تعداد پروژه استانی تخصیص یافته که تا کنون ۲۹۰ میلیارد آن جذب و هزینه شده است.

وی تاکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده پروژه های در دست اجرای این استان تا پایان شش ماهه نخست سال آینده تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

 مشاور مجری طرح کمک به عمران مناطق نفت خیز کشور به منظور شرکت در آیین بهره برداری ˈدانشکده دولتی نفت و گازˈ گچساران به این شهرستان سفر کرده است .

 

 

 

    نظرات