فعالیت کند دستگاه های خدمات رسان در ۲۰ هزار واحد شهر جدید پرند

فعالیت کند دستگاه های خدمات رسان در ۲۰ هزار واحد شهر جدید پرند

http://www.bananews.irمدیر عامل شهر جدید پرند گفت: مرحله نازک کاری ۴۰ هزار واحد مسکونی در شهر پرند به اتمام رسیده است که ۲۰ هزار واحد به مردم واگذار شده و خدمات رسانی به ۲۰ هزار واحد دیگر به صورت کند در حال انجام است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ˈسعید صابونیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به احداث نزدیک به ۹۵ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی مهر در شهر جدید پرند، افزود: عملیات سفت کاری در ۸۰ هزار واحد به اتمام رسیده و ۱۵ هزار و ۳۰۰ واحد نیز در مرحله اسکلت قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین از مجموع ۸۰ هزار واحد که عملیات سفت کاری در آنها به اتمام رسیده است، عملیات نازک کاری ۴۰ هزار واحد به اتمام رسیده و عملیات نازک کاری در مابقی واحدها آغاز شده است.

به گفته صابونی، تاکنون ۲۰ هزار واحد مسکونی مهر در شهر جدید پرند افتتاح شده که این واگذاری ها در سه مرحله صورت گرفته است.

مدیر عامل شهر جدید پرند تصریح کرد: دو هزار واحد در خرداد ماه سال گذشته و ۱۰ هزار واحد نیز در خرداد سال جاری افتتاح شد و مردم در هشت هزار واحد نیز بدون برگزاری مراسم افتتاح ساکن شدند.

وی با گلایه از روند کند خدمات رسانی در بخش آب و فاضلاب شهر جدید پرند گفت: واحدهای شهر جدید پرند باید تا خرداد ۹۱ افتتاح می شد که به دلیل تعلل در این بخش تا امروز به تعویق افتاده است.

صابونی با تاکید بر این که، در حال حاضر مشکل اصلی شهر جدید پرند، بخش آب و فاضلاب است، ادامه داد: به رغم این که تا کنون ۶۷ هزار انشعاب خریداری شده است، تنها ۳۸ هزار انشعاب فاضلاب و ۲۳ هزار انشعاب آب ایجاد شده است.

 

 

 

    نظرات