۱۸ شهر جدید در کشور در حال ساخت است

۱۸ شهر جدید در کشور در حال ساخت است

http://www.bananews.irمدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران گفت: ۱۸ شهر جدید در کشور با هدف تامین مسکن متقاضیان به ویژه نسل جوان در حال ساخت است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ˈمحمدهادی رستمیانˈ روز یکشنبه در آیین معارفه مدیرعامل شهر جدید امیرکبیر افزود: این شهر یکی از شهرهای جدیدی است که در ۴۰ کیلومتری محور اراک - تهران قرار دارد و برای سکونت هشت هزار نفر ساخته می شود.

وی ادامه داد: تاکنون دو هزار متقاضی برای سکونت در شهر جدید امیرکبیر ثبت نام کرده اند و عملیات ساخت یک هزار واحد نیز آغاز شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: شهرهای جدید به لحاظ کمیت، ساختاری کوچک دارند اما در این مناطق فعالیت های زیربنایی زیادی باید اجرا شود زیرا در حقیقت یک شهر باید ساخته شود.

رستمیان هدف از ایجاد مسکن مهر را رفع مشکل خانه دار شدن مردم به ویژه نسل جوان و اقشار کم درآمد برشمرد و ادامه داد: بیشتر متقاضیان شهرهای جدید زوج های جوان هستند که امیدواریم در این شهرها با کمترین مشکلات زندگی کنند.

وی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری نهادهای مسوول مشکلات و موانع ساخت شهرهای جدید برطرف شود و ساکنان در محیطی بسیار امن و راحت زندگی کنند.

در این آیین ˈعلیرضا عزیزیˈ به عنوان مدیرعامل شهر جدید امیرکبیر معرفی شد.

 

 

 

    نظرات