ساماندهی حاشیه بزرگراه امام علی (ع) در منطقه ۱۵

ساماندهی حاشیه بزرگراه امام علی (ع) در منطقه ۱۵

http://www.bananews.irجلسه بررسی وضعیت حاشیه بزرگراه امام علی (ع) در منطقه ۱۵ با حضور قائم مقام معاونت امور مناطق، مدیران کل هماهنگی و خدمات شهری امور مناطق و مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران، شهردار، معاونین و مدیران ستادی منطقه، شهرداران نواحی و دبیران شورایاری محلات واقع در مسیر بزرگراه امام علی (ع) برگزار شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) صفوی شهردار منطقه ۱۵ در این جلسه گفت: در راستای تاکیدات شهردار تهران و معاون امور مناطق مبنی بر توجه و رسیدگی جدی به محدوده بافت فرسوده و محلات حاشیه بزرگراه امام علی (ع)، اقدامات زیادی از سوی شهرداری منطقه در جهت تامین رفاه حال شهروندان ساکن در محدوده و کاهش مشکلات و مزاحمت‌های ناشی از اجرای پروژه‌ای با حجم کار بسیار گسترده، انجام شده است وتمام سعی و تلاش ما بر این است که مشکلات به حداقل ممکن برسد.

وی افزود: با عنایت پروردگار و تعامل و همکاری مسوولان منطقه‌ای از جمله ائمه جماعات و شورایاری محلات و... کار تملک بر اساس برنامه زمانبندی و با سرعت تمام انجام شده و در حال حاضر نوسازی بافت فرسوده، محرک‌های توسعه، تامین سرانه‌های این محلات و بحث نگهداشت برای ما حائز اهمیت است.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه با تشریح اقدامات انجام شده در محلات واقع در مسیر بزرگراه امام علی (ع) گفت: میزان اجرای پروژه‌های عمرانی در این دو ناحیه در سالجاری نسبت به سالهای گذشته از رشد چشمگیری برخوردار است و در ارتباط با بازگشایی محله مینابی نیز توافقات لازم به عمل آمده و اعتبارات آن در نظر گرفته شده است.

کاظم‌نیا قائم مقام معاونت امور مناطق شهرداری تهران نیز با اشاره به اینکه این جلسات با هدف جلب رضایتمندی شهروندان برگزار می شود گفت: شهرداری تهران احداث بزرگراه امام علی (ع) را به منظور بازگشایی شریانهای ارتباطی شهر در دست اجرا دارد که در طول تاریخ در نوع خود یک پروژه بی نظیر است ولی اجرای این پروژه عظیم تبعاتی را به دنبال دارد که در تلاشیم پروژه با کمترین مزاحمت برای شهروندان اجرا شود.

 

وی افزود: اقدامات فوریتی که در منطقه شروع شده است با جدیت و شتاب بیشتر و با نظارت و مسوولیت شهردار منطقه دنبال گردد و حاشیه امن و حاشیه پیرامون بزرگراه نیز رعایت شود.

در ادامه جلسه جعفری مدیر عامل سازمان نوسازی هم با اشاره به اینکه کار در منطقه ۱۵ سختی های خاص خود را دارد که باید با برنامه ریزی و ظرافت خاص دنبال شود، گفت: سازمان نوسازی دو قطعه زمین ۱۰۰۰ متری را در این محلات جهت مراکز آموزشی و بهداشتی اختصاص داده و تفاهم‌نامه‌ای با صنف نانوایان جهت تولید انواع نان، فعال شدن پروژه های اوراق مشارکت و بازگشایی معابر در دست اجرا دارد و فعالیت‌ها طبق برنامه و باتمام توان و تعامل بسیار خوب شهرداری منطقه در حال اجراست.

شایان ذکر است در این جلسه دبیران شورایاری محلات واقع در مسیر بزرگراه نیز ضمن تشکر از عملکرد شهرداری به برخی مشکلات ناشی از اجرای پروژه در محلات اشاره نمودند که در پایان کاظم نیا با تاکید بر اینکه انتظار مردم و شورایاران، انتظار درست و به حقی است گفت: موارد یادشده دغدغه مدیریت ارشد شهری است و تاکید شهردار بر این است که این مشکلات با جدیت پیگیری و حل شود.

 

 

 

    نظرات