نمایشگاه راه و شهرسازی بستری برای تعامل بیشتر با بخش خصوصی

نمایشگاه راه و شهرسازی بستری برای تعامل بیشتر با بخش خصوصی

http://www.bananews.irمدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: برگزاری نمایشگاه هایی نظیر نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی، موجب می شود بخش خصوصی به راحتی توانایی ها و ظرفیت های خود را ارائه دهد و موقعیت های تازه ای جهت اجرای پروژه های بزرگ برای خود فراهم کند.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، ˈسید احمد صادقیˈ اظهار داشت: تعامل مثبت بخش خصوصی و دولت در توسعه زیر بناهای حمل و نقل به شکوفایی این عرصه در سال های اخیر و در دست احداث بودن بیش از ۲۹ هزار کیلومتر از انواع راه ها منجر شده است.

وی با بیان این که، برگزاری سومین نمایشگاه راه و شهرسازی در همین راستا و در جهت گسترش بیشتر این تعامل است، افزود: برگزاری نمایشگاه این امکان را برای خانواده بزرگ راه و شهرسازی فراهم می کند تا با نمایش عملکرد خود علاوه بر آگاهی دهی به عموم مردم در این رابطه، از بازتاب اقدامات خود در در افکار عمومی نیز مطلع شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی شناسایی نقاط ضعف و قدرت هر مجموعه را از دیگر مزایای برگزاری نمایشگاه راه و شهرسازی دانست و گفت: بخش خصوصی نیز با استفاده از این فرصت قادر خواهد بود تا توانایی ها و ظرفیت های خود را به منصه ظهور برساند و موقعیت های تازه ای جهت اجرای پروژه های بزرگ را برای خود فراهم کند.

صادقی یادآور شد: شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور همانند سال های قبل با اقتدار در نمایشگاه راه و شهرسازی شرکت خواهد کرد و با برنامه ریزی صحیح تمام سعی خود را در جهت بهره برداری حداکثری از این فرصت در راستای تحقق اهداف خود به کار خواهد بست.

سومین نمایشگاه راه و شهرسازی از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

 

 

 

    نظرات