زنان بدسرپرست و از کار افتاده صاحب «مسکن مهر» می‌شوند

زنان بدسرپرست و از کار افتاده صاحب «مسکن مهر» می‌شوند

http://www.bananews.irمدیرکل مسکن سازمان بهزیستی گفت: فاز یک ساخت‌و‌ساز در مناطق زلزله‌زده شامل نوسازی ۴۲۰ واحد آپارتمان برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی تا پایان آذرماه به پایان می‌رسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس ربوبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اسکان موقت خانوارهای بی‌سرپناه تحت پوشش سازمان بهزیستی انجام شده است و در این راستا ۴۲۰ خانوار در کانکس‌ها مستقر شده‌اند تا بدین ترتیب فصل سرما را پشت سر بگذارند.

وی با اعلام خبر اعطای ۲۰ واحد مسکونی به مددجویان سازمان بهزیستی در طول دو هفته گذشته نیز افزود: در این میان ۴۰ واحد مسکونی نیز در مرحله نازک کاری قرار دارد و به زودی تحویل می‌شوند.

مدیرکل مسکن سازمان بهزیستی در ادامه تاکید کرد:‌ پایان ساخت و ساز فاز یک منازل مددجویان مناطق زلزله‌زده تا پایان آذرماه منوط به مناسب بودن شرایط جوی منطقه است.

وی در ادامه با اعلام تصویب اعطای «مسکن مهر» به زنان بدسرپرست گفت: تا کنون تنها مسکن مهر به افراد متاهل سرپرست خانوار یا زنان سرپرست خانوار اعطا می‌شد، اما از این پس مسکن مهر به زنان بدسرپرست، دارای سرپرست متواری و یا از کار افتاده نیز اعطا می‌شود.

ربوبی در پایان از اعطای لوح تقدیر وزیر راه و شهرسازی به رییس سازمان بهزیستی به دلیل عملکرد این سازمان برای پیگیری اعطای مسکن مهر به مددجویانش خبر داد.

 

 

 

    نظرات