شیشه های برخی منازل مسکونی ازنا بر اثر زلزله شکست/ مدارس تعطیل شد

شیشه های برخی منازل مسکونی ازنا بر اثر زلزله شکست/ مدارس تعطیل شد

http://www.bananews.irبه دنبال وقوع زلزله نسبتا شدید در شهرستان ازنا از توابع استان لرستان شیشه های برخی منازل مسکونی سطح شهر ازنا شکسته شد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) با توجه به وقوع زلزله ۴٫۹ ریشتری در شهرستان ازنا وحشت عمومی بر این شهر حاکم شده و برخی گزارشهای مردمی حکایت از شکسته شدن شیشه برخی منازل مسکونی سطح این شهر دارد.

این در حالیست که اکیپ های فرمانداری برای کسب اطلاع از وضعیت روستاها به مناطق مختلف اعزام شده تا خسارات احتمالی در پی وقوع این زلزله را برآورد کند.

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه مطابق اطلاعات دریافتی از سوی فرماندار ازنا خساراتی در سطح شهر ازنا رخ نداده است.

رضا آریایی کانون زمین لرزه را ۱۵ کیلومتری جنوب غرب ازنا عنوان کرد و بیان داشت: این زمین لرزه در حوالی روستاهای کمندان و عزیزآباد رخ داده است.

وی با اشاره به اعزام تیم های هلال احمر به منطقه وقوع زلزله یادآور شد: با توجه به اینکه هیچ پیش لرزه ای قبل از وقوع زمین لرزه ۴٫۹ ریشتری در منطقه ثبت نشده به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی مدارس شهرستان ازنا تعطیل شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان که شخصا برای بررسی موضوع به سمت ازنا حرکت کرده است، اظهار نظر در مورد میزان خسارات را به بعد از بررسی های میدانی موکول کرد.

 

 

 

    نظرات