مدیر عامل آبفای آذربایجان‌غربی: آمادگی کامل خدمات‌دهی به مسکن مهر را داریم

مدیر عامل آبفای آذربایجان‌غربی: آمادگی کامل خدمات‌دهی به مسکن مهر را داریم

http://www.bananews.irمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی، گفت: هر جا که مسکن مهر آماده واگذاری باشد انشعاب آب و فاضلاب را انجام خواهیم داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مجید آقازاده در گفت‌و گو با ایسنا ضمن اعلام اینکه در آبرسانی به مساکن مهر هیچ مشکلی نداریم، افزود: همه طرح‌های آبرسانی به مساکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر در هفته دولت نیز آماده واگذاری بود اما با توجه به تعداد زیاد پروژه‌ها، به طور رسمی افتتاح نشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از ۳۸ شهر آذربایجان‌غربی ۱۰ شهر دارای تأسیسات فاضلاب هستند، تشریح کرد: متوسط انشعاب‌گیری فاضلاب در استان ۵۶ درصد است که در این راستا نیز امکان انشعاب‌گیری برای جمع‌آوری فاضلاب در دیگر نقاط استان با توجه به نبود امکانات زیر ساختی در حال حاضر امکان‌پذیر نیست.

وی همچنین از اجرای ۱۴طرح آبرسانی و انشعاب فاضلاب در استان توسط بخش خصوصی خبر داد و تشریح کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال توسط بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین طرح‌های قراردادی با بخش خصوصی، جهت احداث تأسیسات فاضلاب به مبلغ ۴۸۳ میلیارد ریال در شهرستان‌های ماکو، قره ضیاءالدین و شاهین دژ بوده است.

 

 

 

    نظرات