عبدی: ساماندهی مبلمان شهری و زیباسازی اصولی خرم‎آباد انجام شود

عبدی: ساماندهی مبلمان شهری و زیباسازی اصولی خرم‎آباد انجام شود

http://www.bananews.irنماینده مردم خرم‎آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی مبلمان شهری و زیباسازی اصولی خرم‎آباد انجام شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ایرج عبدی در نشست با فرماندار خرم‎آباد با تاکید بر لزوم ساماندهی مبلمان شهری و زیباسازی اصولی با چشم‎انداز و نگاه به آینده توسط شهرداری خواستار سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه‎های عمرانی در سطح شهر خرم‎آباد شد.

ابراهیم آقامحمدی، دیگر نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس شورای اسلامی درخصوص وضعیت ماسور گفت: با توجه به الحاق ماسور به شهر خرم‎آباد می‎بایست زیرساخت‎های عمرانی در این محل ایجاد شود.

وی افزود: شرکت آبفا می‎بایست نسبت به ترمیم و بهسازی شبکه آبرسانی و فاضلاب شهری در اسرع وقت در این منطقه اقدام کند.

این نماینده مجلس از مسئولین شهرداری خواست تا نسبت به اصلاح معابر، آسفالت کوچه‎ها، ایجاد جداول انتقال آب‎های سطحی و ارائه دیگر اقدامات عمرانی به راه‎های ماسور اقدام کنند.

در این جلسه مرتضی ولی‎پوری، فرماندار شهرستان خرم‎آباد نیز به تشریح عمده مسائل و مشکلات موجود در حوزه شهری خرم‎آباد پرداخت و خواستار رسیدگی بیشتر و پیگیری برخی از مشکلات توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شد.

وی گفت: عمده مشکلات موجود در منطقه ماسور خرم‎آباد در حوزه عمرانی بوده که می‎بایست با برنامه‎ریزی دقیق، کار و تلاش مضاعف و پیگیری همه‎جانبه مسئولین و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استفاده از تمام ظرفیت‎ها و پتانسیل‎های شهرستان در راستای برطرف کردن این مسائل اقدام کرد.

فرماندار خرم‎آباد وجود مشکلات عمرانی در منطقه ماسور خرم‎آباد و سایر مناطق حاشیه‎ای شهر را به دلیل رشد و گسترش شهرنشینی و عدم توجه به قوانین شهرسازی ذکر کرد و افزود: در حال حاضر در سه منطقه ماسور، فلک‎الدین و قلعه سنگی که در گذشته جزء مناطق روستایی بوده و امروزه در محدوده شهری قرار گرفته‎اند مشکلات عدیده‎ای وجود دارد که لازم است با کار و برنامه‎ریزی دقیق شرایط برای ارائه خدمات شهری به ساکنین این مناطق مهیا شود.

 

 

 

    نظرات