ابتکار جالب نیکزاد برای آب مسکن‌مهر

ابتکار جالب نیکزاد برای آب مسکن‌مهر

http://www.bananews.irوزیر راه‌وشهرسازی دیروز برای یادآوری «تامین به موقع آب مسکن‌مهر» دست به ابتکار جالبی زد و در محله جدیدی که برای اجاره‌نشین‌های تهران در حال ساخت است، میزبان وزیر نیرو و مشاور ویژه رییس‌جمهور شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در شهر جدید پردیس ۸۰ هزار واحدمسکونی در دست ساخت است اما هنوز برای تامین منبع آب شرب این واحدها و همچنین سیستم فاضلاب، اقدام نشده است.
علی نیکزاد که هر جمعه از ساخت‌وسازهای این منطقه بازدید می‌کند دیروز به همراه نامجو وزیر نیرو و بشارتی مشاور ویژه رییس‌جمهور در امور مناطق محروم، به پردیس مسافرت کرد. البته قرار بود مرادی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور نیز در این سفر باشد، اما نشد.مجید نامجو روز گذشته بعد از بازدید از پردیس آنچه نیکزاد به دنبال آن بود را عمل کرد و طرح تخصیص و تامین آب مورد نیاز مسکن مهر پردیس را تصویب کرد.
در جریان بازدید دیروز وزیر نیرو از شهر جدید پردیس، یکی از معاونان وی خطاب به نیکزاد با اشاره به اینکه پیمانکاران مسکن‌مهر در این منطقه خوب عمل کرده‌اند از وزیر راه‌وشهرسازی خواست علاوه بر واگذاری رایگان زمین در این منطقه برای ساخت تصفیه‌خانه و سیستم‌های آب و فاضلاب، ساخت ساختمان‌های این سیستم‌ها را نیز وزارت راه‌وشهرسازی تقبل کند که این خواسته با خنده معنادار علی نیکزاد همراه شد.

 

 

 

    نظرات