نمـایشگـاه اختصـاصـی جمهـوری اســلامـی ایــران در شهر بصره – عــراق

نمـایشگـاه اختصـاصـی جمهـوری اســلامـی ایــران در شهر بصره – عــراق

http://www.bananews.irشرکت نمایشگاههای بین المللی خوزستان در نظر دارد براساس مجوز سـازمان توسعـه تجـارت ایران ، نسبـت به برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران از تــاریخ ۲۷ تا ۳۰ دیماه ۹۱ در شهر بصره عراق، اقدام نماید .

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) انتخاب شهر بصره به عنوان قطب اقتصادی جنوب عراق سبب گردیده تا این نمایشگاه بزرگ جمهوری اسلامی ایران فرصتی باشد مغتنم و طلایی ، جهت شرکتهای تولیدی و صادراتی ، خدماتی و سرمایه گذاری تا بتوانند ، توانمندیهای خود را با هدف حضور پایدار و مؤثر در بازارهای مستعد عراق ، عرضه داشته و سهم مناسبی را در این موقعیت تجاری بدست آورند .

بی شک با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور و اهمیت ارز آوری، جایگاه توسعه صادرات و حضور در بازارهای منطقه به ویژه جمهوری عراق، از اهمیت بسزایی برخوردار است .
بدینوسیله با تقدیم اطلاعات پیوست از حضور آن مدیریت محترم دعوت به عمل می آورد تا با مشارکت و حضور در این نمایشگاه ما را در تحقق اهداف این حرکت بـــزرگ یــاری فرمایند .

تعرفه اجاره بهای غرفه :
* غرفه سرپوشیده: با امکانات لازم به ازای هر متر مربع ۱۵۰ دلار حداقل متراژ ۱۲ متر می باشد. امکانات شامل : دیوارهای جانبی ( پارتیشن) ، تابلوی نام شرکت ، برق ، دو لامپ ، یک میز و دو عدد صندلی ( به ازای هر ۱۲ متر غرفه ) و درج نام شرکت در کتاب نمایشگاه .

* غرفه فضای باز : به ازای هرمتر مربع ۱۰۰ دلار وحداقل متراژ ۳۰ مترمربع می باشد. امکـانات شامل:‌ برق،‌ و درج نام شرکت درکتاب نمایشگاه .

* به شرکت کنندگان واجد شرایط پس از برگزاری نمایشگاه طبق مصوبات سازمان توسعه تجارت ایران ، یارانه نمایشگاهی پرداخت می گردد .

* خدمات اقامتی : به منظور رفاه حال شرکت کنندگان محترم ، ستاد اجرائی نمایشگاه نسبت به هماهنگی خدمات مسافرتی شــامل ویزا، ۷ شب اقـامـت در هتـــل چهــار ستــــاره ( دو نفر در هر اتاق ) با غذا، ایاب و ذهاب از فرودگاه آبادان به بصره و برعکس ( بصورت زمینی )و ترانسفر نمایشگاهی اقدام نموده که براساس درخواست آن شرکت محترم ارائه خواهد شد ( هزینه آن متعاقبا" اعلام می گردد )

* خدمات زیارتی : پس از برگزاری نمایشگاه ، برنامه سفر ۲ شب و ۲ روزه زیارتی به کربلا و نجف تدارک دیده شده که هزینه آن به ازاء هر نفر مبلغ ۲۵۰ دلار می باشد ( شامل ایاب و ذهاب ، اقامت در کربلا و نجف و غذا )

* خدمات ویژه جهت حامیان مالی ( اسپانسر ) طراحی شده که جهت اطلاع از انواع آن با ستاد اجرائی نمایشگاه تماس حاصل فرمائید .

* حمل بـار : بـار نمایشگاهی با هزینه شرکت کنندگان وتوسط ستاد اجرائی نمایشگاه به صورت زمینی به محل نمایشگاه دربصـره حمل می گردد .

ستاداجرائی این نمایشگاه شرکت مدیریت ارتباطات صنعت آتی پارس می باشد که خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام درنمایشگاه ، ازطریق زیرتماس حاصل فرمائید. همچنین وجوه فوق رابه صورت نقد به دفتر شرکت آتی پارس با دریافت رسید ممهور تحویل یا معادل ریالی آن را به حساب جام ملت ۳۳۳۲۷۱۵۴۳۱ بنام شرکت مدیریت ارتباطات صنعت آتی پارس واریز و فیش آن را از طریق نمابر ۲۲۳۷۷۳۹۸ – ۰۲۱ یا ایمیل info@atiparsmgt.com به ستاد اجرائی نمایشگاه ارسال فرمائید.

آخرین مهلت ثبت نام : ۲۰/ ۹ /۹۱

آدرس و تلفن ستاد اجرائی: شرکت مدیریت ارتباطات صنعت آتی پارس
تهران- سعـادت آبـاد- خیابان دوازدهم ( شهید علی اکبر) پلاک ۳۳ طبقه ۲
تلفن : ۹ -۲۲۳۶۰۰۳۵ – ۰۲۱ و ۲۲۰۸۷۰۲۸ ۰۲۱- فاکس : ۲۲۳۷۷۳۹۸ - ۰۲۱

 

 

 

    نظرات