تنظیم شناسنامه جامع هتل‌ها در آذربایجان شرقی

تنظیم شناسنامه جامع هتل‌ها در آذربایجان شرقی

http://www.bananews.ir/رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: برای نخستین بار در کشور شناسنامه جامع هتل‌ها و مهمان‌پذیرها در این استان تنظیم شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) تراب محمدی تنظیم و تدوین شناسنامه‌ها را به دلیل تعداد اماکن اقامتی آذربایجان شرقی و همه جانبه بودن اطلاعات مندرج در آن دشوار و زمان‌بر دانست.
عضو شورای مشورتی گردشگری کشور افزود: این شناسنامه‌ها تمام اطلاعات مربوط به هتل‌ها و مهمان پذیرها از قبیل سال و چگونگی تاسیس، تعداد اتاق‌ها و تخت‌ها، تعداد اعضا و پرسنل آموزش دیده و آموزش ندیده، درصد اشتغال، مشخصات پرسنلی کارکنان و وضعیت موجود هتل همچون بهداشت و تاسیسات را شامل می شود.
محمدی گفت: آذربایجان شرقی هم‌اکنون دارای ۲۹ هتل، هفت هتل آپارتمان و ۷۵ مهمان‌پذیر است که با توجه به احساس نیازی که در رابطه با توسعه اماکن اقامتی و تفریحی در استان و به دلیل افزایش تعداد گردشگران داخلی و خارجی ورودی احساس شده با اعطای مجوزهای لازم هم‌اکنون تعداد قابل توجهی هتل و هتل آپارتمان در استان در دست ساخت است. دبیر دائمی ستاد تسهیلات سفر استان با تاکید بر ضرورت ساخت واحدهای اقامتی در نقاط مختلف استان به ویژه در مناطق توریست‌پذیر از آمادگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد.

 

 

 

    نظرات