تعیین صلاحیت اشخاص در محدوده بافت‌های فرسوده به شرکت عمران واگذار شد

تعیین صلاحیت اشخاص در محدوده بافت‌های فرسوده به شرکت عمران واگذار شد

http://www.bananews.irتعیین صلاحیت اشخاص حقیقی و حقوقی در محدوده بافت‌های فرسوده شهری ایران به شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران واگذار شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مجید کیان‌پور - مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران - در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: براساس ماده ۴ قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده و ناکارآمد شهری، تعیین صلاحیت اشخاص حقیقی و حقوقی در محدوده بافتهای فرسوده شهری ایران به شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران واگذار شد.

وی افزود: از این پس اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ارائه توانایی‌های فنی، اجرایی و مالی خود جهت دریافت رتبه انجام فعالیت در محدوده بافت‌های فرسوده به سایت شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و به آدرس www.udro.org.ir مراجعه کنند.

معاون وزیر راه و شهر سازی اعلام کرد: ارزیابی صلاحیت اشخاص حقیقی و حقوقی بر اساس کیفیت خدمات مدیریت ، فنی و اجرایی، توان تامین منابع مالی و سوابق اشخاص صورت می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران تصریح کرد: با انجام تعیین صلاحیت این اشخاص امید داریم تا فرایند بهسازی و نوسازی در محدوده بافتهای فرسوده با سرعت و کیفیت بهتری صورت پذیرد.

کیان‌پور در پایان حضور فعال انبوه‌سازان، سازندگان و پیمانکاران و مشاوران کشور در عرصه نوسازی بافت‌های فرسوده شهری را خواستار شد.

 

 

 

    نظرات