کاهش ۸۰ درصدی تخلفات اداری در شهرداری‌تهران

کاهش ۸۰ درصدی تخلفات اداری در شهرداری‌تهران

http://www.bananews.irقائم‌مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری تهران از موضع کاملا اجرایی و کف خیابانی با موضوع فساد درگیر است، اعلام کرد: ما قبول داریم که شهرداری دچار سه مشکل فرسودگی، آلودگی و بی‌اعتمادی است، به آن معنا که از تکنولوژی روز برای ارائه خدمات به مردم استفاده نمی‌شود، اما در چند سال اخیر بر ای این تغییر نگاه اقدامات مختلفی انجام شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از سما، ناصر امانی با اشاره به کوچک سازی، هوشمند سازی و شفاف‌سازی در شهرداری تهران اظهار کرد: این اقدامات در راستای حل این مشکلات به اجرا رسید و این در حالی بود که ۹۰ درصد مراجعات و شکایات مردم از شهرداری در حوزه شهرسازی بود که در این زمینه این بخش به ۱۲۳ دفتر خدمات الکترونیک به عنوان بخش خصوصی واگذار شد.
امانی تصریح کرد: یکی از مشکلات همواره این است که مردم اشتباهات افراد را به کل سازمان تعمیم می‌دهند و از این رو شهرداری در این زمینه نظارت‌های مختلفی دارد و از هیچ خطایی چشم پوشی نمی‌کند.
قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران تصریح کرد: هرچند با همه این اقدامات هنوز تخلفاتی صورت می‌گیرد، اما امروز روند کاهش ۸۰ درصدی تشکیل پرونده تخلفات اداری در شهرداری وجود دارد.
وی افزود: مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸، در سال ۹۰، ۷‌درصد شکایت، ۷۳ درصد انتقاد و ۲۰ درصد تشکر را ثبت کرد و امسال این تماس‌ها به ۶ درصد شکایت، ۷۷ درصد انتقاد و ۱۷ درصد تشکر رسیده است.

 

 

 

    نظرات