تمبر اختصاصی نمایشگاه کیش رونمایی شد

تمبر اختصاصی نمایشگاه کیش رونمایی شد

www.BanaNews.irدر دومین روز از ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران، مراسم رونمایی و ضرب تمبر اختصاصی ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در مراسمی با حضور عامری - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش -، منوچهر منطقی - معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح - و جمعی از مسوولان حاضر در نمایشگاه بین‌المللی کیش، تمبر اختصاصی ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران رونمایی و توسط مسوولان ضرب شد.

در این مراسم ترابی‌زاده - مدیر کل پست استان هرمزگان - اظهار کرد: این تمبر سهم کوچکی در جهانی‌سازی این رویداد بزرگ دارد.

وی افزود: تمبری که امروز رونمایی می‌شود، نمادی از نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران به عنوان رویکردی بزرگ است که در قالب ۱۶ هزار قطعه چاپ می‌شود.

او با بیان این‌که این تمبر کوچک حاوی پیام بزرگی برای جهانیان است که توسعه شتابان اقتصاد کشور ما را علی‌رغم تحریم‌های موجود نشان می‌دهد، گفت: تمبر ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی کشور قابلیت نصب برروی مرسولات پستی را دارد.

 

در ادامه علیرضا عامری - مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش - طی سخنانی کوتاه به دلیل حضور نیافتن خود در مراسم روز افتتاحیه‌ی نمایشگاه از حاضرین عذرخواهی کرد.

در پایان نیز پس از رونمایی و ضرب تمبر اختصاصی ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران با اهدای تمبر از نخبگان صنایع هوایی کشور تقدیر شد.

 

 

 

    نظرات