سازمان نظام مهندسی ساختمان آمادگی خود را برای عمران استان کردستان اعلام کرد

سازمان نظام مهندسی ساختمان آمادگی خود را برای عمران استان کردستان اعلام کرد

http://www.bananews.ir/هیات مدیره دوره ششم سازمان نظام مهندسی کردستان، در شروع بکار فعالی های خود با استاندار کردستان دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست صمیمانه ضمن تاکید بر نقش مهم و بارز نظام مهندسی و اعضای آن در عمران و آبادانی استان درباره وضعیت کنونی ساخت و سازها در کردستان بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی ، در ابتدای این نشست دکتر جمال مشتاق به نمایندگی از هیات مدیره جدید با اشاره به انتخابات برگزار شده و انتخاب هیات مدیره دوره ششم، مشارکت گسترده اعضای سازمان را نسبت به سالهای گذشته نشاندهنده دغدغه اعضا برای انتخاب اصلح و تعالی سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان توصیف کرد.
وی با اشاره به وجود ۳۵۰۰ عضو سازمان در رشته های مخنلف ساختمان، آن را پتانسیلی مهم و کارا جهت تحول عمران استان دانست و آمادگی هیات مدیره و ظرفیت های موجود سازمان را برای خدمت به شهروندان و آبادانی استان کردستان اعلام کرد.
استاندار کردستان نیز طی سخنانی ضمن تبریک به هیات مدیره جدید آنان را نمایندگان قشر نخبه و تحصیلکرده جامعه مهندسی توصیف نمود.
مهندس شهبازی ضمن دعوت از سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان برای حضور پررنگتر در مدیریت و مشاوره امورات تصمیم گیری استان بخصوص در بخش عمرانی گفت: ادارات استان و مدران و بخصوص استانداری کردستان به تخصص جامعه مهندسی نیاز دارد و ما از نظرات و مشاوره و همچنین انتقادات سازمان نظام مهندسی ساختمان استقبال نی کنیم.
استاندار کردستان خواستار همکاری بخش خصوصی و پیمانکاران بومی استان با ارگانهای دولتی شد و از حل موانع و مشکلات موجود آنان برای حضور پررنگتر در بخش عمرانی و زیربنایی استقبال کرد.
در این دیدار همچنین دکتر محمد صدیق ثابتی از اعضای هیات مدیره نیز طی سخنانی به بحث درباره حضور سازمان در اقلیم کردستان عراق پرداخت و خواستار حمایت استاندار کردستان از این امر شد.
استاندار کردستان نیز با استقبال از حضور سازمان در اقلیم کردستان و صدور خدمات نظام مهندسی افزود: باتوجه به تشابهات زبانی، فرهنگی و ظرفیت کردستان عراق باید از این موقعیت نهایت استفاده را نمود و استانداری کردستان برای تسهیل این امر آمادگی کامل برای همکاری با نظام مهندسی اعلام می دارد و از هرگونه پیشنهادی در این راستا استقبال می نماید.

 

 

 

 

    نظرات