طرح تفحص از وزارت راه، مسکن و شهرسازی با ۲۵ امضا تهیه شده است

طرح تفحص از وزارت راه، مسکن و شهرسازی با ۲۵ امضا تهیه شده است

http://www.bananews.ir/نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح تحقیق و تفحص از وزارت راه، مسکن و شهرسازی با ۲۵ امضا در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود و از هفته گذشته تا امروز امضاها از ۱۹ امضا به ۲۵ امضا رسیده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی ایرانپور در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: بخش اول این تحقیق و تفحص در رابطه با تحقیق و تفحص از وضع مسکن و مسائل مرتبط با مسکن مهر است که انتقاداتی نسبت به مکان‌یابی، نبود زیرساخت‌ها و امکانات مناسب برای اسکان در مسکن مهر وجود دارد.

وی افزود: در این طرح مباحث مالی و چگونگی تامین اعتبار و همچنین بکارگیری اعتبارات جذب شده مردمی در طرح مسکن مهر نیز در دستور تحقیق و تفحص قرار دارد.

ایرانپور تصریح کرد: امضاکنندگان در تلاشند تا این تحقیق و تفحص را در قالب ماده ۲۳۶ آیین‌نامه دنبال کنیم تا بتوانیم پرونده را به قوه قضاییه برای تشکیل پرونده ارجاع دهیم.

نماینده مردم مبارکه در پایان خاطرنشان کرد: بخش دوم تحقیق و تفحص نیز مرتبط با حوزه راه است که متاسفانه این انتقاد بر وزارتخانه وارد است که تمام هم خود را به بخش مسکن اختصاص داده است و توجه خاصی به بخش راه نشده است و در بخش دیگر تحقیق و تفحص به این موضوع نیز خواهیم پرداخت.

 

 

 

    نظرات