بیش از ۱۱ هزار واحد مسکن مهر در استان مازندران افتتاح شد

بیش از ۱۱ هزار واحد مسکن مهر در استان مازندران افتتاح شد

http://www.bananews.ir/بیش از ۱۱ هزار واحد مسکن مهر در شهرستان بابل استان مازندران، صبح امروز با حضور رییس‌جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) در جریان سفر رییس‌جمهور به شهرستان بابل در استان مازندران به منظور افتتاح چندین طرح عمرانی و علمی و رونمایی از ثبت فرهنگ و آیین‌های عاشورایی این استان، بیش از ۱۱ هزار واحد مسکن مهر در شهرستانهای مختلف استان مازندران از طریق ویدئو کنفرانس، افتتاح شد.

از جمله شهرستانهایی که به صورت ویدئوکنفرانس بیش از ۲۸۸ واحد مسکن مهر در آن مورد افتتاح قرار گرفت، شهرستان فریدون‌کنار بود که در هنگام مراسم رونمایی به دو خانواده کلید واحد مسکن مهر به صورت نمادین اعطا شد.

رییس‌جمهور در جریان این ویدئو کنفرانس با تبریک به خانواده‌هایی که دارای مسکن مهر شده‌اند، گفت: از تمام دست‌اندرکاران طرح مسکن مهر که با عشق و ایمان در این مسیر حرکت می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم.

بر اساس این گزارش، پیش از این مراسم نیز نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و همچنین سیدعلی‌اکبر طه‌یی استاندار مازندران به ارائه گزارشی در مورد وضعیت مسکن و راه در استان مازندران پرداختند.

نیکزاد در این مراسم گفت: یکی از کارهای مهم در دولت آقای احمدی‌نژاد طرح مسکن مهر بوده و این طرح‌ها در ایجاد اشتغال، کاهش تورم و خودباوری، صدور خدمات فنی و مهندسی، تسهیل در امر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده موثر بوده است.

 

 

 

    نظرات