افتتاح ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر شهر جدید مجلسی طی هفته آینده

افتتاح ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر شهر جدید مجلسی طی هفته آینده

www.BanaNews.irمدیرعامل شهر جدید مجلسی از افتتاح ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر این شهر در هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و اعلام کرد: ۵۰ درصد واحدهای مسکن مهر شهر جدید مجلسی مشمول افزایش قیمت می‌شوند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی ابراهیمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به ایسنا درباره اینکه چه تعداد واحد مسکن مهر در شهر جدید مجلسی در حال ساخت است؟ گفت: ۶۱۰۰ واحد مسکن مهر در این شهر در حال ساخت است که از این تعداد ۱۵۰۰ واحد آماده بهره‌برداری است و امیدواریم با قول وزیر راه و شهر سازی هفته آینده این واحدها افتتاح شود.

وی با بیان اینکه همه زیر ساخت‌ها در این شهر متناسب با ساخت واحدها آماده است و مشکلی وجود ندارد افزود: مجری آب و فاضلاب، شرکت عمران شهر مجلسی بوده است ضمن اینکه شرکت‌های آب و برق با همکاری خوب، تمام این زیرساخت‌ها را فراهم کردند.

ابراهیمی اظهار کرد: در شهرجدید مجلسی حدود ۵۰ درصد ساختمان‌ها در مرحله سفت‌کاری هستند و ۴۰ درصد هم قسط چهارم تسهیلات را هم پرداخت کردند. همچنین حدود ۵۰ درصد اسکلت سقف را زده‌اند بنابراین صد در صد افزایش قیمت به آنها تعلق نمی‌گیرد.

مدیرعامل شهر جدید مجلسی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد از واحدهای این شهر شامل افزایش قیمت می‌شوند افزود: براساس قرارداد با پیمانکاران قیمت هر مترمربع از حدود ۳۰۰ تومان به ۳۴۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: در بافت ابتدایی شهر حدود ۳۰۰۰ سکنه سکونت دارند و با افزودن مسکن مهر، جمعیت شهر به بیش از ۲۰ هزار نفر می‌رسد.

ابراهیمی درباره آورده مسکن مهر در شهر جدید مجلسی گفت: سهم آورده مسکن مهر در این شهر متفاوت است و از حدود ۲٫۵ میلیون تا حدود ۱۴ میلیون تومان بسته به نوع واحدها متفاوت است.

 

واحدهای ویلایی در مسکن مهر مجلسی

وی با بیان اینکه واحدهای این شهر به صورت صنعتی و نیمه صنعتی ساخته می‌شود، خاطر نشان کرد: ساخت ویلاهای مسکن مهر هم در دستور کار قرار گرفته است. ضمن اینکه ویلاهای خصوصی هم در این شهر ساخته می‌شود.

مدیرعامل شهر جدید مجلسی درباره خدمات روبنایی این شهر اظهار کرد: از نظر خدمات روبنایی به دلیل متصل بودن واحدهای مسکن مهر در شهر جدید مجلسی با بافت قدیمی این شهر مشکلی در تامین مدرسه، درمانگاه، مسجد و دیگر خدمات مورد نیاز وجود ندارد و به تازگی هم مصوب شده که اجرای سفت‌کاری و نازک‌کاری مدارس را شرکت عمران انجام دهد.

شهر جدید مجلسی در ۶۵ کیلومتری اصفهان و هفت کیلومتری مجمتع فولاد مبارکه اصفهان قرار دارد.

 

 

 

    نظرات