اتمام ایجاد فضای سبز برج میلاد تا پایان سال

اتمام ایجاد فضای سبز برج میلاد تا پایان سال

http://www.callforpapers.irمدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران گفت : اجرای فضای سبز محوطه برج میلاد تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی محمدمختاری با بیان این مطلب اظهار کرد : ایجاد فضای سبز در محوطه و حواشی برج میلاد مساحتی بیش از ۱۰۰ هکتار را در بر می گیرد . این محدوده فضایی حد فاصل بزرگراه حکیم تا همت و بزرگراه چمران تا شیخ فضل ا.. را شامل می شود.

وی افزود : کار در مساحت قابل توجهی به اتمام رسیده است و از گونه های گیاهی ماندگار و سازگار با اقلیم تهران استفاده شده است. همچنین این مجموعه به دلیل تنوع استفاده از گیاهان ، نوعی کلکسیون گیاهی و باغ بوتانیک به شمار می رود.

مدیرعامل سازمان پارک ها در خصوص فضای سبز محوطه برج با اشاره به بازدید های متعددی که مهمانان داخلی و خارجی از این مجموعه به عمل می آورند اظهار داشت : در نظر داریم با توجه به موقعیت برج میلاد ، فضای سبز شاخص و در خور شان پایتخت جمهوری اسلامی ایجاد کنیم.

مختاری با بیان اینکه ایجاد فضای سبز در محدوده برج رو به اتمام است گفت : در کنار فضای سبز ، آبشار زیبایی نیز در این محدوده در حال احداث است.

مدیرعامل سازمان پارک ها در خصوص فضای سبز و باغ گل حواشی برج و محدوده بزرگراه چمران نیز گفت : کار طراحی آن به اتمام رسیده و عملیات اجرایی اش به زودی آغاز می شود. این مجموعه سال آینده بهره برداری می شود.

 

 

 

    نظرات