هوشمندسازی مدارس در دستورکار خیرین

هوشمندسازی مدارس در دستورکار خیرین

http://www.bananews.irرییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از تخصیص ۶۰ درصد از تعهدات خیرین در سال جاری خبر داد و گفت: همگام با آموزش و پرورش و برای کمک به رفع مشکلات آموزشی، هوشمندسازی مدارس را در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا حافظی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز برای جلب مشارکت بیشتر افراد متمکن همچون سالهای گذشته از اردیبهشت ماه سال ۹۲ آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم تا مشارکت بیشتری را برای امر مدرسه‌سازی جلب کنیم.

وی افزود: علیرغم اینکه مشکلات اقتصادی و تورم در جامعه بالا رفته که البته این مشکل تنها به کشور ایران محدود نمی‌شود، اما خیرین بر ادامه همکاری خود برای مدرسه‌سازی تاکید دارند و در حال حاضر شاهد انجام پروژه‌های سه، چهار، شش و هشت میلیاردی در کشور هستیم.

رییس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از برنامه‌های تحول بنیادین آموزش و پرورش هوشمندسازی آموزش و پرورش است، خیرین مدرسه ساز نیز همگام با آموزش و پرورش بحث هوشمندسازی را در اولویت قرار داده‌اند و بخشی از مبلغ مشارکت خیرین در این حوزه هزینه خواهد شد.

حافظی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز اعتماد ویژه‌ای به امر مدرسه سازی دارند و ۶۰ درصد از تعهدات آنها در سال ۹۱ محقق شده و این نشان می‌دهد که شور و حرارت کار خیر همچنان در کشور وجود دارد و هیچ مشکلی این افراد را از ادامه کار باز نمی‌دارد.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز ابراز امیدواری کرد: سال آینده شاهد افزایش مشارکت خیرین مدرسه ساز و حضور افراد جدید در امر مدرسه سازی باشیم.

 

 

 

    نظرات