ساخت‌ هتل روی کوه‌های غرب تهران

ساخت‌ هتل روی کوه‌های غرب تهران

http://www.bananews.ir/ابعاد ماجرای مکعب‌های ساختمانی را که روی کوه‌های غرب تهران بر تعدادشان افزوده شده و تقریبا از هر نقطه تهران قابل رویت است، روزگذشته سخنگوی شورای‌شهر پایتخت تشریح کرد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) خسرو دانشجو، عضو شورای‌‌شهر تهران که مدتی است در پی انتصاب برادرش –فرهاد دانشجو- به سمت ریاست دانشگاه آزاد، رییس واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه شده، روز گذشته از پایان مراحل ساخت یک هتل توسط این دانشگاه در مجاورت واحد علوم و تحقیقات خبر داد.

ساختمان واحد علوم و تحقیقات در ارتفاعات حصارک در غرب تهران قرار دارد؛ طوری که چندین سال پیش در زمان احداث این ساختمان مخالفت‌هایی با موقعیت قرارگیری آن شد و عنوان شد نباید در ارتفاعات تهران -تراز بالای ۱۸۰۰ متر- ساخت‌وساز شود.
اما اکنون در کنار ساختمان دانشگاه، تعدادی سازه دیگر از جمله یک هتل ۱۰۰۰ نفره نیز در حال ساخت است.
خسرو دانشجو درباره این هتل اعلام کرده است: ساخت این هتل با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر به پایان رسیده است و تعداد زیادی پروژه در این سایت در دست احداث است که طی هفت ماه آینده این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش دنیای اقتصاد، هم‌اکنون ارتفاعات تهران و کوهپایه‌های اطراف آن در شرایطی مملو از ساختمان‌های عظیم‌الجثه شده که طرح تفصیلی تهران مدعی است این نقاط جزو پهنه سبز قرار دارد و نباید در آنها ساخت‌و‌ساز شود.

 

 

 

    نظرات