نهمین سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه، بهمن‌ماه برگزار می‌شود

نهمین سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه، بهمن‌ماه برگزار می‌شود

www.BanaNews.irنهمین سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه از سوم تا پنجم بهمن‌ ماه امسال در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این سمینار با هدف ارتقای دانش مهندسی‌ رودخانه و برقراری ارتباط نزدیک بین متخصصان و تبادل نظر و مباحثه در زمینه‌های مختلف علم مهندسی‌ رودخانه، هر دو سال یک‌بار در اهواز برگزار می شود.

سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه در قالب ۱۲ موضوع اصلی و ۲۸ محور فرعی برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به موضوع مدیریت یکپارچه منابع آب و دینامیک رودخانه اشاره کرد.

۹۱۲ مقاله به دبیرخانه سمینار ارسال شده‌ که از این تعداد ۵۶ مقاله از کشورهایی چون هلند، ایتالیا، آلمان، استرالیا، هند و مالزی است.

۱۲۸ داور قضاوت مقالات دریافتی را برعهده‌ داشته اند. تاکنون در مجموع ۴۹۶ مقاله پذیرفته شده‌ که ۱۹۱ مقاله به‌صورت شفاهی و ۳۰۸ مقاله در قالب پوستر در همایش ارایه می‌شود. همچنین دو کارگاه آموزشی تخصصی و نمایشگاه جانبی با موضوع معرفی آخرین دستاوردهای علمی، مطالعاتی و اجرایی مشاوران، پیمانکاران، تحقیقات سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در زمینه آب، محیط زیست و رودخانه، هم‌زمان با برگزاری این سمینار در اهواز برپا می‌شود.

نهمین سمینار بین المللی مهندسی رودخانه با همکاری دانشگاه شهید چمران، سازمان آب و برق خوزستان و شرکت مهندسی مشاور دز آب برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی سمینار به نشانی www.9irec.ir مراجعه کنند.

 

 

 

    نظرات