آغاز عملیات برق‌رسانی و ساخت ۱۷ مدرسه در سه سایت پردیس

آغاز عملیات برق‌رسانی و ساخت ۱۷ مدرسه در سه سایت پردیس

http://www.bananews.ir/مدیر عامل شهر جدید پردیس از ساخت و ادامه عملیات اجرایی کلانتری و درمانگاه در سه سایت این شهر تا چند روز آینده خبر داد و گفت: تعداد ۱۷ مدرسه در سایت‌ کزو جانمایی و عملیات اجرایی آغاز شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهدی هدایت در گفت‌و‌گو با ایسنا اظهار کرد: نقشه‌های مساجد در حال نهایی شدن‌ هستند و تا پایان هفته فونداسیون‌ها اجرا می‌شود، همچنین تعداد پنج مسجد از سوی انجمن انبوه‌سازان و دره بهشت آغاز به کار کرده و در حال اجرای فوندانسیون است.

وی افزود: در حال حاضر قرار داد ساخت ۱۲ مدرسه منعقد و تعداد ۸ مدرسه در دره بهشت و چهار مدرسه در سایت انجمن در حال اجرای فوندانسیون و اسکلت بندی است.

هدایت با اشاره به تعداد زیرساخت‌های اجرا شده در سایت دره بهشت شهر جدید پردس گفت: آماتوربندی هزار و ۲۰۰ واحد، اسکلت‌بندی هزار و ۹۴۷ واحد، سفت‌کاری و نازک‌کاری هزار و ۱۸۰ واحد در حال اجرای زیرساخت‌ است و تا ۱۵ روز دیگر اجرا خواهد شد.

آغاز عملیات برق‌رسانی از روز جمعه

مدیر عامل شهر جدید پردیس با بیان تعداد فوندانسیون و اماتوربندی ۷هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی،‌ ادامه داد: اسکلت‌بندی ۱۲۰ واحد و نازک کاری دو واحد آغاز شده که قرار بوده ‌عملیات برق‌رسانی از روز جمعه آغاز شود و تا ۲۰ روز آینده شبکه آب و فاضلاب این واحدها اجرا می‌شود.

ثبت‌نام بیش از ۱۱۶ هزار نفر

هدایت با اشاره به تعداد ثبت‌نام کنندگان شهر جدید پردیس گفت: تعداد ۱۱۶ هزار و ۹ نفر ثبت‌نام شدند که از این تعداد شرایط ۶۹ هزار نفر تایید شده و از این تعداد افراد ۱۷هزا رو ۳ نفر دره بهشت را انتخاب کرده و ۱۰هزار نفر دیگر نیز انجمن انبوه‌سازان و ۱۵هزار نفر نیز کزو را انتخاب کردند که از این تعداد ۴۳ هزار نفر هم مبلغ را به حساب واریز کرده‌اند.

 

 

 

    نظرات